سعادت جاودانه در گرو انس با قرآن‌ است
کد خبر: 3723996
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

سعادت جاودانه در گرو انس با قرآن‌ است

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مؤسسه قرآنی امام علی(ع) سیس شبستر، تاکید کرد: بی‌شک‌، تربيت و تزکيه انسان‌ها، برخورداری از جامعه‌ای ايده آل و سعادت جاودانه همگان در گرو شناخت قرآن‌، انس با آن‌، کسب معارف والای آن‌، عمل به احکام و دستورات اين کتاب الهی است.

سعادت جاودانه همگان در گرو شناخت قرآن‌، انس با آن‌،

بهروز ثنایی، مدیر مؤسسه قرآنی امام علی(ع) سیس شبستر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از پیامدهای مراتب کمال قرائت قرآن گفت و افزود: پيمودن مراتب كمال قرائت، هم‌چون رسيدن به مرحله تدبّر و عمل، مستوجب كمال ثواب و رضاى الهى و دريافت خيرات بيشتر و بهتر مى‌شود.
وی، یادآور شد: قرآن تنها كتابی است كه رستگاری انسان را در دو عالم تضمين می‌نمايد، در دنيا چون مشعلی فروزان، انسان را از ظلمات جهل و نادانی رهایی می بخشد و در سرای ديگر، محبوب حضرت پروردگار می‌نمايد.
ثنایی، با اشاره به فرموده امام جعفرصادق(ع) افزود: امام جعفرصادق(ع) می فرمایند: هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند عزّوجل او را با فرشتگان بزرگوار و نيك قرار مى دهد و قرآن نگهبان او در روز قيامت، خواهد بود.
مدیر مؤسسه قرآنی امام علی(ع) سیس شبستر، تربیت انسان‌ها را در گرو شاخت قرآن دانست و تاکید کرد: بی شک‌، تربيت و تزکيه انسان‌ها، برخورداری از جامعه‌ای ايده آل و سعادت جاودانه همگان در گرو شناخت قرآن‌، انس با آن‌، کسب معارف والای آن‌، عمل به احکام و دستورات اين کتاب الهی است ‌و عدالت و احسان و صفا و صمیمیت است و مردمی که این گونه زندگی کنند، دارای اطمینان خاطر و آسایش خواهند بود.

انتهای پیام

captcha