لزوم همفکری روحانیان و مسئولان برای حل مشکلات مادی و معنوی مردم
کد خبر: 3724003
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

لزوم همفکری روحانیان و مسئولان برای حل مشکلات مادی و معنوی مردم

گروه اجتماعی - استاندار خراسان‌شمالی با بیان این که تعمیق رابطه با مردم و همفکری روحانیان و مسئولان برای حل مشکلات مادی و معنوی در جامعه ضروری است، گفت: برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی و جلب رضایت حداکثری مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی همه باید در راستای یک هدف مشترک گام برداریم.

لزوم همفکری روحانیان و مسئولان برای حل مشکلات مادی و معنوی مردم

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا صالحی در دیدار هیئت رئیسه شورای طلاب استان مقیم مشهد مقدس، اظهارکرد: همه باید بپذیریم در یک کشتی نشسته ایم بنابراین ضمن احترام به تفاوت نگاه و سلیقه های فکری باید از اختلاف و تفرقه دوری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از روز معارفه ام در استان بنا را بر حفظ آرامش و تعامل با همگان قرار دادیم و با حفظ اصول و پذیرش اختلاف سلیقه ها همواره تلاش می کنیم در راستای ایجاد آرامش حرکت کنیم و این تعامل با نهادهای مختلف ثمرات خوبی در پی داشته است.

صالحی ادامه داد: خراسان‌شمالی تنها استانی بود که شخص استاندار، سخنران اصلی روز قدس در مصلای نمازجمعه بود که ثابت می‌کند با تعامل و پرهیز از تنش می‌توان با حفظ نگاه و سلیقه فکری خاص، با دیگران همفکری و هم افزایی داشت.

وی با اشاره به اقدامات گسترده حوزه فرهنگی دولت تدبیر و امید، خاطرنشان کرد: در این استان نیز طرح هایی مانند راه اندازی بوستان های ویژه بانوان، هر روستا یک کتابخانه، بزرگداشت سالانه مفاخر استان و امثال آن ها را در دست اجرا و پیگیری داریم.

صالحی با اشاره به موفقیت های حوزه اقتصادی، گفت: به لحاظ نسبی دستاوردهای رضایت بخشی در دو سال گذشته داشته ایم که کسب رتبه چهارم در جدول استان های با نرخ بیکاری پایین، ثبت رتبه نخست نرخ مشارکت اقتصادی و پیگیری معرفی روستاهای نمونه و هدف گردشگری، بدون بیکاری و سبز در هر شهرستان تا هفته دولت از آن جمله است اما با توجه به شرایط و موانع موجود پیش پای دولت، برای جلب رضایت مطلق مردم راهی طولانی در پیش است و باید با قوت بیشتری کار کنیم.

اعضای هیئت رئیسه شورای طلاب خراسان شمالی مقیم مشهد نیز در این دیدار از محمدرضا صالحی به عنوان استاندار ارزشی، شخصیت فرهنگی و یادگار دوران دفاع مقدس یاد کردند و ضمن تأکید بر تحکیم ارتباط روحانیان با دولت و نظام و قدردانی از تلاش های مقام عالی دولت تدبیر و امید در استان، آمادگی خود را برای مشارکت در ارتقای وضعیت فرهنگی و اجتماعی استان اعلام کردند.

شورای طلاب خراسان شمالی مقیم مشهد مقدس سال 1386 تأسیس شده است و 1500 عضو فعال دارد.

captcha