جمع‌آوری ۴۰ میلیارد ریال زکات فطره در لرستان
کد خبر: 3724012
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

جمع‌آوری ۴۰ میلیارد ریال زکات فطره در لرستان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد لرستان از جمع‌آوری بیش از چهل میلیارد ریال زکات فطره در استان خبر داد و گفت: افرادی‌که تاکنون موفق به پرداخت زکات فطره خود نشدند تا 31 خرداد فرصت دارند مبالغ خود را به ادارات کمیته امداد و پایگاه‌های سطح شهرها پرداخت کنند. ‌

جمع‌آوری ۴۰ میلیارد ریال زکات فطره در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی((ره) استان لرستان امروز، 30 خرداد در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: برای جمع‌آوری زکات فطره در استان 150 پایگاه ثابت در تمامی میادین اصلی، مساجد و مکان‌های برگزاری نماز عید فطر قرار داده شد.
وی با بیان این‌که در مجموع چهار میلیارد و 302 میلیون تومان زکات فطره امسال در صندوق‌های مستقر شده جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: این در حالی‌است که سال گذشته میزان زکات فطره جمع‌آوری شده 4.2 میلیارد تومان بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: زکات فطره در همان روز و زیرنظر هیئت‌امنا همان مساجد و محلات و با حضور نماینده کمیته امداد امام خمینی(ره) بین فقرای محل‌های جمع‌آوری زکات تقسیم شد و هدف از این کار تسریع در رسیدن زکات به فقرا بوده است.
محمدی اضافه کرد: افرادی‌که تاکنون موفق به پرداخت زکات فطره خود نشدند تا 31 خرداد فرصت دارند مبالغ خود را به ادارات کمیته امداد و پایگاه‌های سطح شهرها پرداخت کنند. ‌

انتهای پیام

captcha