۱۲۰۰ حجاج سمنانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
کد خبر: 3724014
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
از ۲۷ تیرماه؛

۱۲۰۰ حجاج سمنانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی - مدیر حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه اعزام حجاج سمنانی از ۲۷ تیرماه آغاز می‌شود، گفت: پرواز‌های حجاج به سرزمین وحی از فرودگاه امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از خبرگزاری فارس خلیل دلپاک، مدیر حج و زیارت استان سمنان 29 خرداد اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان، برپایی کلاس‌های توجیهی برای حجاج در دستور کار قرار داشت.

وی با بیان اینکه استقبال حجاج از این کلاس‌ها بسیار خوب بود و این دوره‌ها به شکل منظمی برگزار شد تا حجاج در جریان سفر حج با مشکلی مواجه نشوند یاداور شد:  یک هزار و 200 نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند، که حجاج استان سمنان در قالب 9 کاروان به حج اعزام خواهند شد.

دلپاک با اشاره به اینکه مسؤولان کاروان‌ها گذرنامه‌های حجاج را به تهران فرستاده‌اند، افزود: مقدمات سفر حجاج به سفر حج فراهم می‌شود و جریان صدور روادید باید سرعت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه اعزام حجاج استان سمنان از 27 تیرماه آغاز می‌شود، ادامه داد: تاریخ دقیق پروازها هنوز کاملاً مشخص نیست و مسؤولان کاروان‌ها می‌توانند از طریق سایت سازمان هواپیمایی و حج و زیارت پیگیر امور باشند.

مدیر حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه اعزام‌ها از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران انجام می‌شود، اظهار کرد: اعزام به سفر عتبات عالیات را هم به شکل عادی در برنامه‌های سالانه داریم. انتهای پیام

captcha