اتحاد ‌و‌ همدلی؛ رمز موفقیت رزمندگان در دفاع‌ مقدس
کد خبر: 3724019
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
مصطفوی عنوان کرد:

اتحاد ‌و‌ همدلی؛ رمز موفقیت رزمندگان در دفاع‌ مقدس

گروه سیاسی - رییس دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای امیرکبیر استان مرکزی گفت: اتحاد و همدلی از عوامل پیروزی رزمندگان بود واین اتحاد در دوران دفاع مقدس به بهترین شکل ممکن خودش را نشان داد و در شرایط امروز کشور، باید شاهد اتحاد بیشتری نسبت به آن دوران باشیم.

اتحاد ‌و‌ همدلی، رمز موفقیت رزمندگان در دفاع‌ مقدس

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سید علیرضا مصطفوی، رییس دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای امیرکبیر استان مرکزی، شامگاه روز گذشته، ۲۹ خردادماه در یادواره شهدای دانشگاه‌های اراک و گرامیداشت شهید دکتر چمران که در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد گفت: توجه به زنده نگاه‌داشتن نام و یاد شهدا از اهم فعالیت‌های دانشگاه محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: حال و هوای دوران دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست. اگر حال و هوای هشت سال دفاع مقدس بار دیگر در کشور حاکم شود قطعا در یک‌سال تمام جهت‌گیری اقتصادی کشور شکل گرفته و قوام خواهد یافت و در یک دوره ۴ ساله می‌توان تمام مشکلات را حل کرد.
مصطفوی با اشاره به اینکه دانشگاه تریبون قوی برای انتقال مفاهیم جنگ است، اضافه کرد: باید بررسی کرد ۸ سال دفاع دارای چه مؤلفه‌هایی است که باعث می‌شود ما در برابر تمام ابرقدرت‌ها ایستاده و پیروز باشیم و امروز در جنگ اقتصادی با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم.
این مقام مسئول با اشاره به آیه سوم سوره مبارکه«طلاق» ایمان و توکل بر خدا را گام اول موفقیت مردم در دوران دفاع مقدس خواند و اظهار کرد: برنامه‌ریزی و مطالعات دقیق با ذکر جزئیات قبل از انجام هر عملی رمز دیگر پیروزی است. کارشناسان حوزه اقتصادی باید برنامه دقیق را با مطالعه‌های جامع ارائه دهند. برنامه‌ها در کلیات مانده و وارد جزئیات نشده است.
مصطفوی اتحاد و همدلی بین مردم را از دیگر عوامل پیروزی رزمندگان خواند و اضافه کرد: اتحاد در دوران دفاع مقدس به بهترین شکل ممکن خودش را نشان داد و در شرایط امروز باید شاهد اتحاد بیشتری نسبت به آن دوران باشیم.
رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای امیرکبیر استان مرکزی در پایان استفاده از نیروی جوانی را از دیگر عوامل پیروزی دانست و گفت: علاقه به دنیا در وجود جوانان شکل نگرفته بود. باید کتاب‌هایی در این زمینه نگارش شود‌ و خاطرات ثبت و ضبط شود. پتانسیل‌های بالقوه‌ای وجود دارد که باید به بالفعل تبدیل شوند. دانشگاه آمادگی تهیه کتاب در این محور را دارد.
انتهای پیام

captcha