اجرای طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در جهاددانشگاهی استان مرکزی
کد خبر: 3724057
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

اجرای طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در جهاددانشگاهی استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: طرح «دوشنبه‌های قرآنی» با هدف ترويج مراجعه و بهره‌برداری از متون مرجع دينی در زندگی روزمره در بين جهادگران جهاددانشگاهی استان مركزی دوشنبه‌های هر هفته اجرا می‌شود.

برگزاری طرح«دوشنبه‌های قرآنی» در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، محسن مرادی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: طرح «دوشنبه‌های قرآني» با هدف ترويج مراجعه و بهره‌برداری از متون مرجع دينی در زندگی روزمره در بين جهادگران جهاددانشگاهی استان مركزی دوشنبه‌های هر هفته اجرا می‌شود. اين طرح از روز دوشنبه چهارم تيرماه سال جاری آغاز خواهد شد.
وی برگزاری مسابقات قرآن به صورت ماهیانه، حزب‌خوانی قرآن و ارسال پیام‌های قرآنی به همکاران را از دیگر برنامه‌های در نظر‌گرفته‌شده در این طرح عنوان کرد.
مرادی ادامه داد: جهاددانشگاهی از اساس یک نهاد فرهنگی است و در این زمینه نقش مهمی ایفا می‌کند که فعالیت‌های قرآنی نیز در آن به طور اختصاصی دنبال می‌شود.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی تصریح کرد: پیگیری فعالیت‌های قرآنی در فضای دانشگاه‌ها که تربیت‌کننده مدیران آینده کشور هستند برای جهاددانشگاهی بسیار مهم است.

برگزاری طرح«دوشنبه‌های قرآنی» در جهاددانشگاهی استان مرکزی
انتهای پیام

captcha