استقرار میز خدمت حضوری در استانداری آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3724059
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
جهانگیری خبر داد:

استقرار میز خدمت حضوری در استانداری آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی- معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر تسهیل فرایندهای موردنیاز مردم در مراجعه به ادارات و سازمان‌ها اظهار کرد: با توجه به احصای 112 خدمت قابل‌اجرا در بخش میز خدمت حضوری طی روزهای آتی این میز با ارائه 37 خدمت به مردم عزیز استان ارائه می‌شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، علی جهانگیری، معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز 30 خردادماه در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استانداری، با تأکید بر تسهیل فرایندهای موردنیاز مردم در مراجعه به ادارات و سازمان‌ها اظهار کرد: با توجه به احصای 112 خدمت قابل‌اجرا در بخش میز خدمت حضوری طی روزهای آتی این میز با ارائه 37 خدمت به مردم عزیز استان ارائه می‌شود.

استقرار میز خدمت حضوری در استانداری آذربایجان‌شرقی
وی ادامه داد: پیش‌ازاین میز خدمت در قالب حقوق شهروندی پیگیری می‌شد اما با استقرار میز خدمت حضوری بخشی از خدمات به‌صورت صفر تا صد در این بخش انجام خواهد شد.
جهانگیری، برقراری ارتباط دوسویه با مردم را ضروری دانست و گفت: ما باید بتوانیم خدمات موردنیاز مردم را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شیوه به آن‌ها ارائه کنیم .
وی از به‌کارگیری کارشناسان باتجربه استانداری در این بخش خبر داد و افزود: تلاش ما حضور کارشناسان باتجربه و توانمند در این بخش است تا با تسلط بر بخش‌های تخصصی بتوانند به شکل احسن به ارائه خدمات اقدام کنند.
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، توجه به تعالی سازمانی را مورد تأکید قرارداد و گفت: خوشبختانه در راستای توسعه مدیریت کیفیت اقدامات ارزشمندی از سوی دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری انجام‌شده است و امیدواریم بتوانیم این روند را در دیگر بخش‌های نیز تسری دهیم.
وی با اشاره به‌ضرورت رصد برنامه‌های کارگروه‌های تخصصی در سطح استان در راستای خدمت‌رسانی به‌موقع به شهروندان گفت: انتظار داریم کارگروه‌های تخصصی ضمن تدوین برنامه مدون یک‌ساله با زمان بندی مشخص و دقیق تشکیل و نتایج عملکردشان به‌موقع ارائه شود.

انتهای پیام

captcha