نمایشگاه بین‌المللی گرافیک و پوستر در تبریز گشایش یافت
کد خبر: 3724063
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

نمایشگاه بین‌المللی گرافیک و پوستر در تبریز گشایش یافت

گروه فرهنگی- نمایشگاه بین‌المللی گرافیک و پوستر رهپویان سفر ایمن با محوریت ارتقای فرهنگ ایمنی سفرهای جاده‌ای در تبریز گشایش یافت.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، نمایشگاه بین‌المللی گرافیک و پوستر رهپویان سفر ایمن با محوریت ارتقای فرهنگ ایمنی سفرهای جاده‌ای در عصر روز گذشته 29 خردادماه در محل خانه هنرمندان شهرداری تبریز گشایش یافت.

نمایشگاه بین‌المللی گرافیک و پوستر در تبریز گشایش یافت
در این نمایشگاه 80 اثر برترهنرمندان 26 کشور جهان از جمله چین، آمریکا، ترکیه، لهستان و جمهوری آذربایجان و آثاری از نقاط مختلف کشور در دید عموم قرار گرفته شده است.
این نمایشگاه در آستانه سفرهای تابستانی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تا دوم تیرماه از ساعت 10 الی 13 ظهر و از ساعت 16 الی 19 عصر جهت بازدید علاقه‌مندان دایر است.
در این نمایشگاه آثار گرافیکی هنرمندان در خصوص ایمنی تردد با تاکید بر سفرهای درون شهری و برون شهری و تجربه‌های تصویری آنان از مشکلات رانندگان، در معرض دید عموم قرار گرفته است.
400 اثر از هنرمندان داخلی و خارجی به جشنواره گرافیک و پوستر رهپویان سفر ایمن ارسال شده که از بین آن ها 80 اثر به بخش نمایشگاهی جشنواره راه یافته است.
برای سه اثر برتر و منتخب هیات داوران تندیس جشنواره، لوح سپاس و جوایر نقدی و برای هفت اثر برتر دیگر نیز لوح تقدیر اهدا می‌شود.

انتهای پیام

captcha