آمادگی شعب بانکی سمنان در همراهی با جشنواره کتاب‌خوانی رضوی
کد خبر: 3724066
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

آمادگی شعب بانکی سمنان در همراهی با جشنواره کتاب‌خوانی رضوی

گروه ادب ــ مدیر شعب بانک تجارت استان سمنان از آمادگی این مجموعه برای همکاری با اداره کل کتابخانه‌های عمومی به ‌منظور برگزاری باشکوه جشنواره کتاب‌خوانی رضوی خبر داد.

آمادگی شعب بانک تجارت سمنان در همراهی با جشنواره کتاب‌خوانی رضوی

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، علی گودرزی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و مدیر شعب بانک تجارت استان سمنان با محوریت هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیر شعب بانک تجارت استان سمنان در این دیدار اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی نیازمند عزم همگانی است. بر این اساس بانک تجارت استان سمنان آماده همکاری و تعامل با اداره کل کتابخانه‌های عمومی به‌ منظور برگزاری باشکوه جشنواره کتاب‌خوانی رضوی است.

در ادامه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: در سال گذشته مردم فرهنگ‌دوست استان سمنان استقبال بی‌نظیری از جشنواره رضوی داشتند. امید است در سال جاری این جشنواره باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی برگزاری برنامه‌های فرهنگی را موجب ایجاد شور و نشاط در جامعه دانست و در ادامه به بیان توضیحاتی پیرامون منابع و نحوه مشارکت در هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی پرداخت.

انتهای پیام

captcha