برگزاری ۱۰ دوره آموزش ترجمه و تفسیر عمومی قرآن در کردستان
کد خبر: 3724072
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

برگزاری ۱۰ دوره آموزش ترجمه و تفسیر عمومی قرآن در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی - کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ۱۰ دوره آموزش ترجمه و تفسیر عمومی قرآن کریم با عنوان طرح بینات ۲۱ در سطح استان برگزار شد.

برگزاری ۱۰ دوره آموزش ترجمه و تفسیر عمومی قرآن در کردستان

احمد گویلی، کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۰ دوره آموزش ترجمه و تفسیر قرآن کریم با موضوع سوره مبارکه قصص در ۱۰ شهرستان برگزار شد.
وی افزود: اداره امور قرآنی استان قبل از شروع ماه رمضان کلیات و دستورالعمل اجرایی این طرح را به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه ابلاغ و این دوره‌ها با برنامه‌ریزی و همت ادارات تابعه در طول ماه مبارک رمضان اجرا شد.
کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان هدف از اجرای این طرح را نشر و ترویج ترجمه، تفسیر، مفاهیم و فرهنگ غنی قرآن کریم در جامعه و انس هر چه بیشتر مخاطبان با آموزه‌ها و فرامین قرآن کریم دانست.
وی یادآور شد: پس از اتمام طرح آزمون پایانی از شرکت‌کنندگان اخذ و به افرادی که حد نصاب آزمون پایانی (حداقل نمره ۱۴ از ۲۰) را کسب کنند گواهینامه پایان دوره با احتساب ۴۶ ساعت آموزش اعطا می‌شود.
انتهای پیام

captcha