جمع‌آوری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان زکات در خنداب
کد خبر: 3724073
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

جمع‌آوری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان زکات در خنداب

گروه اجتماعی - رئیس کمیته امداد خنذاب گفت: مردم شهرستان خنداب در سال جاری تاکنون صد میلیون و پانصد هزار تومان در قالب زکات به نیازمندان تحت حمایت کمک کردند.

جمع آوری بیش از 100 میلیون تومان زکات در خنداب

به گزارش ایکنا از استان مرکزی به نقل از سایت خبری کمیته امداد، سعید کریمی رئیس کمیته امداد شهرستان خنداب با بیان اینکه هزینه‌کرد زکات در امور محرومان از اولویت‌های مصارف زکات است، گفت: مردم شهرستان خنداب در سال جاری تاکنون صد میلیون و پانصد هزار تومان در قالب زکات به نیازمندان تحت حمایت کمک کردند.
وی از تقدیر کمیته امداد شهرستان از 51 نفر از زکات‌پردازان و مبلغان خبر داد و افزود: در طول ماه مبارک رمضان با بازدید از مساجد و محافل روستاهای شهرستان از زکات‌پردازان نمونه تجلیل شد.
وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان خنداب در سال گذشته ۷۳۲ میلیون تومان به‌ عنوان زکات واجب و مستحبی به نیازمندان کمک کردند، افزود: از این مبلغ ۵۳ درصد به امور محرومان و ۴۷ درصد بابت پروژه‌های عمرانی اختصاص داده ‌شده و ۹۰ درصد برنامه پیش‌بینی‌شده زکات در سال ۹۶ محقق شده است.
کریمی با اشاره به اینکه در سال جاری ۸۰۰ میلیون تومان زکات برای شهرستان پیش‌بینی‌شده است، گفت: ۶۰ درصد زکات جمع‌آوری‌شده برای نیازمندان و رفع مشکلات آن‌ها و ۴۰ درصد برای اجرای پروژه‌های عمرانی عام‌المنفعه متناسب با نیت زکات‌دهندگان هزینه می‌شود.
انتهای پیام

captcha