16 تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره تعاونی‌های برتر
کد خبر: 3724117
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

16 تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره تعاونی‌های برتر

گروه اقتصاد ــ با عنایت به برگزاری 12 ساله جشنواره تعاونی‌های برتر در سراسر کشور و تقدیر از تعاونی‌های برتر، امسال نیز سیزدهمین دوره این جشنواره برگزار خواهد شد.

16 تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره تعاونی‌های برتر

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ، سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در سال «حمایت از کالای ایرانی» با حضور مقامات عالی کشور، اساتید، پیشکسوتان و تعاونگران نمونه در هفته دوم شهریور ماه سال جاری همزمان با بزرگداشت هفته تعاون با هدف الگوسازی و به تصویر کشیدن نقاط قوت تعاونی‌ها برگزار خواهد شد.
در سال جاری با توجه به تعدد و نقش تشکل‌های تعاونی در بخش صنایع دستی، تولید کالای ایرانی، تنوع محصولات و حضور برجسته این تشکل‌ها در ایجاد اشتغال به ویژه در مناطق محروم و زنان سرپرست خانوار در این حوزه و استقبال چشمگیر این تشکل‌ها، گرایش صنایع دستی به عنوان یک گرایش مستقل در سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر منظور شده است.
به علاوه تعاونی‌های فرااستانی و اتحادیه‌های سراسری نیز می‌توانند به طور هماهنگ با سایر تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها در سامانه جشنواره به آدرس www.taavonibartar.ir ثبت نام کنند.
مراحل انتخاب و معرفی تعاونی‌های برتر پس از ثبت نام الکترونیکی در سامانه شامل داوری توسط کارگروه‌های علمی و داوری استانی، بازدید استانی و ستادی، داوری در کارگروه علمی و داوری ستاد و انتخاب نهایی توسط این کارگروه خواهد بود.
از شروع ثبت نام یعنی تاریخ 24 خرداد 97 تاکنون بیش از 200 تشکل در گرایش‌های تأمین نیاز تولید‌کنندگان، تأمین نیاز مصرف‌کنندگان، تأمین نیاز صنوف توزیعی، تأمین نیاز صنوف خدماتی، مسکن، حمل و نقل، اعتبار، عمرانی، فراگیر ملی، دهیاری، دانش بنیان، زنان، صنایع دستی، فرش دستباف، اتاق تعاون، بنیاد تعاون و کارآفرینی، خدماتی، سهامی عام، مرزنشینان،کشاورزی، صنعتی و معدنی در سامانه مربوط ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد بیشترین آمار در گرایش کشاورزی و در استان‌های زنجان و گلستان بوده است.
یادآور می‎‌شود مهلت ثبت نام تعاونی‌ها تا 16 تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha