آغاز دوره‌های حفظ و قرائت قرآن در زاهدان
کد خبر: 3724118
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

آغاز دوره‌های حفظ و قرائت قرآن در زاهدان

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدير موئسسه قرآنی مجمع قاريان قرآن فاطمة‌الزهرا(س) زاهدان گفت: دوره‌های آموزش قرائت سطح یک تا سه قرآن کریم ویژه بانوان بزرگسال، از امروز در این موئسسه قرآنی آغاز می‌شود.

آغاز دوره‌های حفظ و قرائت قرآن در زاهدان

عالمه رحيمی، مدير موئسسه قرآنی مجمع قاريان قرآن فاطمة‌الزهرا(س) زاهدان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: دوره‌های آموزش قرائت سطح یک تا سه قرآن کریم ویژه بانوان بزرگسال، از امروز در این موئسسه قرآنی آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه این دوره‌ها ویژه بانوان بزرگسال با سطح تحصيلات ديپلم و بالای ديپلم است، افزود: در دوره‌های قرائت سطح یک و دو، از كتاب روخوانی و روان‌خوانی تأليف علی حبيبی به عنوان منبع آموزشی استفاده می‌شود.
مدير موئسسه قرآنی مجمع قاريان قرآن فاطمة‌الزهرا(س) زاهدان ادامه داد: منبع آموزشی مورد استفاده در دوره قرائت سطح 3 نیز کتاب «اصول و قواعد فصيح‌خوانی قرآن كريم» تأليف حسين اخوان اقدم است كه فاطمه دلارامی مربیگری آن را بر عهده دارد.
رحيمی بیان كرد: اين دوره به مدت ۲۳ جلسه و مجموعاً ۴۶ ساعت برگزار می‌شود كه پس از اخذ آزمون نهايی، علاوه بر اعطای گواهينامه معتبر، پذيرفته‌شدگان می‌توانند در سطوح بالاتر نيز شركت كنند.

انتهای پیام

captcha