تعویض مجدد دیوارنگاره پرحاشیه میدان ولی‌عصر(عج)/ هزینه فراوان طی یک هفته
کد خبر: 3724127
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

تعویض مجدد دیوارنگاره پرحاشیه میدان ولی‌عصر(عج)/ هزینه فراوان طی یک هفته

گروه هنر ــ دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) در حالی طی چند روز گذشته برای سومین بار تعویض می‌شود که در طرح سوم این دیوارنگاره، پشتیبانی قومیت‌های ایرانی از تحقق آرمانی متعالی به شکل نمادین را به ذهن تداعی می‌کند.

تعویض مجدد دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج)/پشتیبانی قومیت‌های ایرانی از تحقق آرمانی مقدس

به گزارش ایکنا؛ از زمان آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 در روسیه خانه طراحان انقلاب اسلامی وابسته به سازمان فرهنگی و رسانه‌ای اوج تاکنون اقدام به تعویض دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) در سه نوبت کرده است.

در نوبت اخیر تعویض این دیوارنگاره با طرحی روبرو هستیم که در آن پاهای یکی از ملی‌پوشان فوتبال پشت یک توپ به منزله زدن یک ضربه ایستگاهی قرار دارد و در پس‌زمینه(بک‌گراند) طیفی از قومیت‌های مختلف ایرانی زن و مرد با کسوت و لباس‌های محلی به پشتیبانی و تشویق او مشغول هستند.

با وجود آنکه حال و هوای این دیوارنگاره نیز متأثر از فضای حاکم جامعه، ورزشی است اما همچنان انگاره‌های سیاسی را می‌توان در آن مشاهده کرد، اگر توپی را که ملی پوش فوتبال قصد ضربه‌زدن به آن را دارد به مثابه هدف متعالی بدانیم که همه مردم ایران که نمایندگانی از آنها در تصویر حضوردارند چشم انتظار تحقق آن هستند آن زمان است که می توان پیام این تصویر را تعمیم به همه مقاصد و اهدافی دانست که نظام جمهوری اسلامی ایران درصدد رسیدن به آنهاست و در این راه از همراهی و حمایت مردم هم برخوردار است.

صرف نظر از این اقدام خانه طراحان انقلاب اسلامی اما همچنان این نقد بر این تصمیم مسئولان در سازمان فرهنگی و رسانه ای اوج به قوت خویش پابرجاست که آیا واقعاً نیاز به صرف هزینه برای تعویض مکرر این دیوارنگاره با این توجهی که حامی تیم ملی فوتبال هستیم، وجود دارد؟

انتهای پیام     

  

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۲۷
0
0
اتفاقا این دیوار نوشته های ولیعصر از بدو راه اندازیش با استقبال روبرو شده است نوآوری داشته و هیچ موقع تک بعدی نگاه نکرده فقط باید قبل از چاپ بیشتر روش دقت کنند که مجبور به تعویض مجدد نشن..
هر کاری که برای عموم مردم باشه به ویژه امور فرهنگی هزینه نیست...
خود شما تو یک محیط فرهنگی کار می کنید که اگر بخوان روی عملکرد این خبرگزاری ریز بشن و هزینه هاشو برآورد کنند که آورده ای مالی داره یا نداره ممکن با ادامه فعالیتش مخالفت کنند پس مراکز فرهنگی باید مراقب هم باشند
captcha