برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی در شهرستان گرمی برگزار می شود
کد خبر: 3724128
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی در شهرستان گرمی برگزار می شود

گروه اجتماعی- مسئول مركز آموزش تخصصی كوتاه‌مدت جهاددانشگاهی شهرستان گرمی گفت: با رویکرد پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، دوره های آموزشی عمومی و تخصصی در این مرکز برگزار می شود.

برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی در شهرستان گرمی برگزار می شودمحمد فتوحی، مسئول مركز آموزش تخصصی كوتاه‌مدت جهاددانشگاهی شهرستان گرمی در گفت و گو با ایکنا از اردبیل افزود: هم اکنون ثبت نام از علاقه مندان برای شرکت در دوره های آموزشی کامپیوتر، ICDL، گیاهان دارویی، تکنسین داروخانه، زبان های خارجی، آموزش مکالمه زبان انگلیسی، مربیگری مهد کودک، دوره های فنی مهندسی GIS و GPS و نرم افزارهای مهندسی کامپیوتر در دو مرکز شهرستان گرمی در حال انجام است.
وی ادامه داد: در سال های اخیر توجه خاص به موضوع آموزش برای مهارت افزایی، حکایت از تاثیرگذاری آموزش در تربیت نیروی انسانی متخصص برای وررود به بازار کار و اشتغال دارد به همین خاطر مركز آموزش تخصصی كوتاه‌مدت جهاددانشگاهی شهرستان گرمی در این راستا گام برمی دارد.
فتوحی از اعطای گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان این دوره ها پس از اخذ نمره قبولی خبر داد، خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی کارکنان دولت در مرکز آموزشی واقع در شهرک ولیعصر و دوره های عمومی آزاد در مرکز آموزشی واقع در خیابان امام، جنب بانک ملی مرکزی، طبقه اول موسسه مهد قرآنی دارالسلام گرمی برگزار می شود.
وی یادآور شد: علاقه مندان به ویژه جوانان، دانشجویان و دانش آموزان می توانند برای ثبت نام از ساعت ۸ الی ۱۸ به این مرکز مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۶۳۹۷۹۴ تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام

captcha