حضور ۵۰۰ دانش‌آموزان اردبیلی در مسابقات کشوری قرآن
کد خبر: 3724132
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

حضور ۵۰۰ دانش‌آموزان اردبیلی در مسابقات کشوری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون فرهنگی وآموزش اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: حدود ۵۰۰ نفر از دانش آموزان استان اردبیل در مسابقات کشوری قرآن و معارف اسلامی همچنین در رشته‌های فرهنگی و هنری شرکت می‌کنند.

500 نفر از دانش آموزان اردبیلی در مسابقات کشوری قرآن شرکت می کنندمصطفی کافی معاون فرهنگی وآموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل درگفت وگو با ایکنا از اردبیل، از حضور دانش آموزان اردبیلی در اردوهای کشوری خبر داد و افزود: دانش آموزان در رشته های پژوهش و آوایی در اردوهای کشوری شرکت می کنند.
وی از حضور 105هزار نفر از دانش آموزان در مرحله آموزشگاهی تا استانی در مسابقات قرآنی خبر داد و افزود: 95هزار نفر در مرحله مدرسه ای، آموزشگاهی و14هزار نفر در مرحله منطقه ای و1700نفر در مرحله استانی اعم از پسر و دختر در رشته های آوایی و پژوهشی قرآن حضور داشتند.
کافی گفت: از میان دانش آموزان راه یافته به مرحله استانی 30 دانش آموز اعم از دختر و پسر مرداد ماه امسال در رشته پژوهش کشوری در خراسان رضوی حضور خواهند داشت و در رشته آوایی نیز44 نفر از دانش آموزان اعم از دختر و پسر در استان تهران حضور خواهند داشت.
وی همچنین از حضور 399 نفر از دانش آموزان بی بضاعت استان در اردوی علوی به همت بنیاد علوی خبر داد و افزود: در کنار این اردو، اردوی زیارت اولی ها نیز برای 85 نفر از دانش آموزان اول متوسطه در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام

captcha