حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی در ایرانشهر افتتاح شد
کد خبر: 3724136
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی در ایرانشهر افتتاح شد

گروه اجتماعی - حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی صبح امروز ۳۰ خردادماه در شهرستان ایرانشهر افتتاح شد.

حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی در ایرانشهر افتتاح شد

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی سپاه سلمان، حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی صبح امروز 30 خردادماه در شهرستان ایرانشهر افتتاح شد.
سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان استان در حاشیه این مراسم، گفت: منطقه دامن چهره‌های ارزشمندی دارد؛ در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان و نوجوانان بسیاری برای حراست و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی در میدان نبرد حاضر شدند و شهدای ارزشمندی اعم از شیعه و سنی را از این منطقه تقدیم نظام کرده‌ایم.
وی بیان کرد: بنا بر درخواست مردم در یک سال قبل قرار شد که در منطقه دامن یک حوزه مقاومت دایر شود و قول راه اندازی حوزه را داده بودیم که ۶ ماه قبل با همت و تلاش مردم محلی این منطقه، بسیجیان و مسئولین منطقه در این مکان با همت سپاه شهرستان ایرانشهر با یک حرکت فرهنگی و همت انقلابی کار ساخت حوزه آغاز شده است.
سردار معروفی با اشاره به این مطلب که برای احداث این حوزه مقاومت ردیف بودجه‌ای نداشتیم، اما نیاز و درخواست مردم و احساس نیاز آن‌ها را دیدیم که این حوزه احداث شود، اظهار کرد: بسیجیان و مردم این منطقه این حوزه را مدیریت می کنند؛ کار اصلی حوزه مقاومت بسیج، انجام مراسمات بسیج و جذب بسیجیان و فعالیت در تمام عرصه‌های بسیج است .
وی با تاکید بر این مطلب که این حوزه تمام کار‌های بسیج در پایگاههای مقاومت تحت امر خود را مدیریت می‌کند، ادامه داد: امروز این حوزه با رویکر امنیت پایدار در عرصه‌های اقتصاد، معیشت و کمک به نظام سلامت، کمک به اجرای فعالیت های مسجد محوری، صنایع تبدیلی، کمک به صندوق‌های قرض الحسنه مردمی و عرصه‌های فرهنگی فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند.
فرمانده سپاه سلمان استان با اشاره به این که مردم این منطقه در بحث فرهنگی با حضور علماء بهترین یادواره را برگزار کردند، افزود: این حوزه به دست مردم مدیریت خواهد شد که بتواند هاله‌ای از امید را در دل مردم روشن کند تا مردم با اهداف معین برای انقلاب تلاش کنند.

انتهای پیام

captcha