اهدای عضو یک جوان اسدآبادی به بیماران نیازمند
کد خبر: 3724138
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

اهدای عضو یک جوان اسدآبادی به بیماران نیازمند

گروه اجتماعی- رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از اهدای 11 عضو یک جوان اسدآبادی به بیماران نیازمند خبر داد.

اهدای عضو یک جوان اسدآبادی به بیماران نیازمند

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر محمد محبوبی، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از اهدای 11 عضو یک جوان اسدآبادی به بیماران نیازمند خبر داد.
وی از اهدای 11 عضو یک جوان اسدآبادی به بیماران نیازمند خبر داد و اظهار کرد: اعضای مرحوم امیر فرامرزی اهل اسدآباد به نیازمندان اهدا شد.
محبوبی با اشاره به اینکه این جوان 23 ساله اسدآبادی ساکن کرج بود و در سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شد، گفت: روز گذشته با رضایت و ایثار خانواده داغدارش 11 عضو از اعضای او به نیازمندان اهدا شد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این جوان ناکام، بیان کرد: غم از دست دادن فرزند برای خانواده سخت است؛ خانواده مرحوم امیر فرامرزی با این اقدام خداپسندانه و انسان‌دوستانه کار بسیار بزرگی را انجام دادند.
وی عنوان کرد: مراسم تشییع و ترحیم مرحوم امیر فرامرزی امروز از ساعت 8 صبح در بهشت زهرای شهرستان اسدآباد و از ساعت 10 صبح در مسجد امام زمان(عج) برگزار شد.
دکتر محبوبی با بیان اینکه اهدای اعضای بیماران مرگ مغزی در واقع زندگی دوباره بخشیدن به دیگران است، افزود: امیدوارم شاهد نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه باشیم.
انتهای پیام

captcha