مستند زندگی روحانیون مستقر در البرز ساخته شد
کد خبر: 3724207
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

مستند زندگی روحانیون مستقر در البرز ساخته شد

گروه فرهنگی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از تولید مستند زندگی روحانیون مستقر توسط این اداره کل خبر داد و گفت: شناخت اخلاق و رفتار یک روحانی در جامعه می‌تواند موجب جذب مخاطب به ارزش‌ها و شعائر دینی شود.

مستند زندگی روحانیون در البرز ساخته شد

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی در گفت وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه ساخت مستند زندگی و نحوه تبلیغ روحانیون مستقر یکی از اقدامات ماندگار سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز است، اظهار کرد: این اقدام یکی از راهبردی ترین فعالیت‌های روابط عمومی سازمان تبلیغات در عرصه رسانه است.
وی در ادامه با بیان اینکه شناخت اخلاق و رفتار یک روحانی در جامعه می‌تواند موجب جذب مخاطب به ارزش‌ها و شعائر دینی شود، افزود: این مستند ساده زیستی، نحوه تعامل یک روحانی با مردم، تحمل سختی و مشقت تبلیغ در برخی مناطق محروم را نشان می‌دهد و این امر در نهادینه کردن آموزه‌های دینی تاثیرگذار است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه نحوه زندگی هفت روحانی در استان البرز از شبکه یک سیما به تصویر کشیده شده است، تصریح کرد: روحانیون مستقر در استان البرز علاوه بر اقدامات فرهنگی و دینی در زمینه اشتغال‌زایی نسل جوان و رفع معضلات روستاها نقش مهم و موثری ایفا می‌کنند.
این مسئول عنوان کرد: بعضی از مردم اطلاع کافی از نحوه زندگی و معیشت روحانیون و تحمل صبر و مشقت آن‌ها ندارند و به تأسی از رسانه های دشمن دچار کج اندیشی می‌شوند که این اقدام سازمان تبلیغات اسلامی در روشنگری افکار عمومی نیز اثرگذار بوده است.
مسعودی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از امکانات موجود در نهادینه کردن مفاهیم دینی، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم ارزش‌ها و مفاهیم دینی را میان آحاد جامعه گسترش دهیم و اقدامات دشمنان اسلام و قرآن را در راستای بدبین کردن مردم نسبت به فعالان عرصه فرهنگی خنثی کنیم.
انتهای پیام./

captcha