تولید اپلیکیشن هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شیراز
کد خبر: 3724210
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

تولید اپلیکیشن هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شیراز

گروه اجتماعی ـ اپلیکشن هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به منظور حضور راحت‌تر کاربران در این رویداد ملی در شیراز طراحی و اجرا شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، اپلیکشن هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف دست‌یابی آسان‌تر و سریع‌تر به «هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی» و شرکت کردن مستقیم کاربران در این جشنواره در حجم کم (13 مگابایت) و برای نصب بر روی تلفن‌همراه یا تبلت در شیراز طراحی شده است.
در این اپلیکیشن تمامی اطلاعات لازم درباره این جشنواره کتابخوانی همچون فراخوان، منابع، شیوه شرکت در جشنواره و همچنین داوری و جوایز ارائه شده است؛ علاوه بر معرفی منابع این جشنواره و ارائه خلاصه این آثار، فایل الکترونیک منابع این مسابقه نیز برای دریافت، در این نرم‌افزار گنجانده شده است.
معرفی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و شیوه‌های ارتباط با دبیرخانه این جشنواره از دیگر بخش‌های این اپلیکیشن است. همچنین کاربران می‌توانند با این نرم‌افزار به‌صورت مستقیم در بخش الکترونیک جشنواره ثبت‌نام کرده و به سئوالات مورد نظر پاسخ دهند.
اپلیکیشن هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در حال حاضر برای سیستم‌عامل ‌اندروید طراحی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند این نرم‌افزار را از پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس به نشانی www.farspl.ir دریافت كنند.
یادآور می‌شود، این اپلیکیشن توسط میثم جوان‌بخت، رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و کتابخوانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس طراحی و تولید شده است.
انتهای پیام

captcha