تشکیل کلاس‌های مؤسسه تبیان بندرعباس در کانون مداحان
کد خبر: 3724211
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
مدیر مؤسسه تبیان بندرعباس خبر داد:

تشکیل کلاس‌های مؤسسه تبیان بندرعباس در کانون مداحان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ لیلا کریمی، مدیر مؤسسه تبیان بندرعباس گفت: به‌خاطر افزایش هزینه‌ها، توان پرداخت اجاره‌بها را نداشتیم و اکنون کلاس‌های مؤسسه در محل هیئات و کانون مداحان استان تشکیل می‌شود‌.

تشکیل کلاس‌های مؤسسه تبیان بندرعباس در کانون مداحان

لیلا کریمی، مدیر مؤسسه تبیان جنوب بندرعباس در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا با اعلام این خبر گفت: این مؤسسه مجوز خود را از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اخذ کرده است و با کمک اتحادیه قرآن و عترت مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان هرمزگان، مکانی به فعالیت ما اختصاص یافت، اما در حال حاضر مکان ثابتی برای برگزاری کلاس نداریم.
وی بیان کرد: با هیئت‌های مذهبی از جمله کانون مداحان برای برپایی کلاس‌های آموزش قرآن همکاری داریم. مداحانی که در این دوره‌ها حضور داشته باشند و در آزمون پایانی نمره قبولی را دریافت کنند، مدرک معتبری دریافت خواهند کرد که در سوابقشان در کانون مداحان استان، ثبت می‌شود.
کریمی ادامه داد: در حال حاضر این کلاس‌ها در محل هیئات و کانون مداحان استان تشکیل می‌شود‌، همچنین در برخی دانشگاه‌ها نیز دوره‌های آموزشی برگزار می‌کنیم از جمله این دوره‌ها در دانشگاه‌ تربیت معلم برگزار شده و آزمون پایانی آن نیز از دانشجویان اخذ شده است.
مدیر مؤسسه تبیان جنوب بندرعباس در ادامه مجدد به موضوع مهم مکان موسسه پرداخت و افزود: در ابتدای کار در مکان استیجاری فعالیت خود را آغاز کردیم، اما به‌خاطر افزایش هزینه‌ها، توان پرداخت اجاره‌بها را نداشتیم، البته اتحادیه همکاری خوبی داشت که جا دارد بابت پرداخت وام به موقع از اتحادیه قدردانی داشته باشم.
یادآور می‌شود، مکان برپایی کلاس‌ها در بندرعباس روبه‌روی نمایندگی سایپا، طبقه اول، کانون مداحان سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان واقع شده است.
انتهای پیام

captcha