تشریح فعالیت‌های مؤسسه «قرآنی نسیم انتظار» کرمان
کد خبر: 3724237
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

تشریح فعالیت‌های مؤسسه «قرآنی نسیم انتظار» کرمان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه نسیم انتظار از سال 88 تأسیس شد و تا به حال کلاس‌های قرآنی مانند: روخوانی، روان‌خوانی، حفظ مدت دار یک یا دو ساله، قرائت، مفاهیم و... برای قرآن‌آموزان 4 سال به بالا برگزار کردیم.

نگاهی به فعالیت‌های موسسه «قرآنی نسیم انتظار» استان کرمان

زینب سلیمانی ساردو، مدیر مؤسسه قرآنی نسيم انتظار جیرفت استان کرمان در رابطه با فعالیت‌های این مؤسسه در گفت‌وگو با ایکنا؛ گفت: مؤسسه نسیم انتظار از سال 88 تأسیس شد. تا به حال کلاس‌های قرآنی مانند روخوانی، روان`خوانی، حفظ مدت`دار یک یا دوساله، قرائت، مفاهیم و ... برای قرآن‌آموزان 4 سال به بالا برگزار می‌کند.

سلیمانی با اشاره به استقبال متوسط و پیوسته از کلاس‌ها افزود: دوره تربیت مربی را با 150 شرکت کننده ویژه گروه پیش‌دبستانی برگزار کردیم که در این مؤسسه و مؤسسات شهرستان جیرفت مشغول به کار هستند. در حال حاضر شش مربی داریم که از شنبه 19 خرداد مشغول برگزاری کلاس‌های ترم تابستان شدند.

وی در رابطه با نحوه تأمیین اعتبارات مؤسسه بیان کرد: برای اجاره مکان که بسیار هم مبلغ آن زیاد است، وابسته به شهریه کلاس‌ها هستیم.

مدیر مؤسسه قرآنی نسيم انتظار جیرفت در رابطه با معرفی برنامه شاخص موسسه تصریح کرد: برنامه شاخص این مؤسسه حفظ ویژه پایه هفتم و هشتم است  که در سال گذشته هفت حافظ کل داشتیم.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی نسیم انتظار استان کرمان شهرستان جیرفت، چهارراه فرمانداری، بلوار کوثر، طبقه بالای بیمه ایران واقع شده است.

انتهای پیام

captcha