همواره برای حفظ انقلاب اسلامی آماده باشیم
کد خبر: 3724255
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
استاندار قزوین:

همواره برای حفظ انقلاب اسلامی آماده باشیم

گروه اجتماعی- استاندار قزوین با بیان اینکه جنگ علیه انقلاب اسلامی همواره وجود دارد و تنها شکل و قالب‌های آن فرق می‌کند، گفت: باید همواره مراقب و آماده برای حفظ انقلاب اسلامی باشیم که پایه اول این آمادگی حفظ وحدت است.

 همواره برای حفظ انقلاب اسلامی آماده باشیم

به گزارش ایکنا از قزوین، یادواره «سنگرسازان بی‌سنگر» به‌منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای جهاد کشاورزی استان قزوین با حضور سردار سید ضیاءالدین حزنی مشاور سپاه و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، زاهدی استاندار، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین، مسئولان استانی، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، جهادگران و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد.
عبدالمحمد زاهدی، در این مراسم با بیان اینکه شهدا انسان‌هایی آسمانی بودند که فرسنگ‌ها جلوتر از ما قدم برداشته‌اند، اظهار کرد: اگر امروز مسئولیت و قدرتی داریم و در جامعه دارای منزلت سیاسی و اجتماعی هستیم به سبب سرمایه بزرگی است که شهدا برای پیروزی این انقلاب اسلامی و تداوم آن هزینه کرده‌اند.
وی افزود: در یک سرمایه‌گذاری هیچ‌چیزی بالاتر و بهتر از فرزندان یک ملت نیست ازاین‌رو در طول انقلاب اسلامی فرزندان عزیزی از این آب‌وخاک تقدیم شده است.
استاندار قزوین تصریح کرد: جنگ ما یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های تاریخی است که به ما تحمیل شد و تمامی کسانی که در آن حضور داشتند برای شکست دشمن و سرافرازی انقلاب اسلامی تلاش می‌کردند.
این مسئول یادآور شد: جهاد سازندگی از جمله نهادهایی بود که در این دوران نقش مهم و بی‌بدیلی را داشت و در پشتیبانی از جبهه‌های جنگ همواره حاضر بود.
وی ادامه داد: شهدای جهادگر از جمله شهدایی بودند که مظلومانه به شهادت می‌رسیدند چرا که هیچ وسیله دفاعی از خود نداشته و همواره در خط مقدم حضور داشتند.
زاهدی با بیان اینکه مردم همواره در حمایت از انقلاب خود پیش‌قدم هستند، گفت: با وجود سختی‌های بسیار مردم از اقشار مختلف همواره در دفاع و حمایت از رزمندگان و انقلاب خود حاضر بوده‌اند که این موضوع دارای ارزش بسیاری است.
وی اضافه کرد: جنگ همواره وجود دارد و تنها شکل و قالب‌های آن فرق می‌کند، زمانی جنگ سخت و بعد از آن جنگ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، رسانه‌ای و امثال آن علیه کشور ما تحمیل می‌شود چراکه سردمداران کشورهای مختلف افزون‌طلب و منافع‌نگر هستند و برای حفظ آنگاه از هر جنایتی دریغ ندارند.
استاندار قزوین تصریح کرد: باید همواره مراقب و آماده برای حفظ انقلاب اسلامی باشیم که پایه اول این آمادگی حفظ وحدت است و اگر نباشد در مقابل قدرت‌های طماع دنیا توانایی مقابله نخواهیم داشت.
زاهدی در پایان خاطرنشان کرد: باید همه ملت و مسئولان و خدمت‌گذاران برای یک هدف مشترک که همان حفظ و تداوم انقلاب اسلامی در صحنه حاضر بوده و برای دفاع از آن در صحنه جهانی و دفاع از مستضعفان جهان قدم برداریم.

انتهای پیام

captcha