برگزاری چهارمین کارگاه «آموزش ملی سبک زندگی جهادی» در مازندران
کد خبر: 3724280
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱

برگزاری چهارمین کارگاه «آموزش ملی سبک زندگی جهادی» در مازندران

گروه معارف- مسئول حفظ و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان مازندران گفت: چهارمین کارگاه «آموزش ملی سبک زندگی جهادی» در مازندران با حضور ۳۵ مبلغ برگزار شد.

 برگزاری چهارمین کارگاه «آموزش ملی سبک زندگی جهادی» در مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، گلی کهنسال، مسئول حفظ و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان مازندران با اشاره به برگزاری کارگاه «آموزش ملی سبک زندگی جهادی» در استان مازندران، اظهار کرد: چهارمین جلسه این کارگاه پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با موضوع «آینده پژوهی» با حضور ۳۵ تن از مربیان و مبلغین در اداره‌کل ارتباطات و فناوری استان برگزار شد.
وی افزود: این دوره از آموزش با همکاری سازمان نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در چهار جلسه طی روز‌های پنجم، نهم، ۲۳ و ۳۰ خردادماه از طریق ویدئوکنفرانس همزمان با ۳۱ استان برگزار شد.
این مسئول به ارائه گواهی‌امه پایان دوره مقدماتی به شرکت کنندگان اشاره کرد و گفت: همچنین مرحله تکمیلی این طرح در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.
وی به مراسم افتتاحیه این طرح در روز شنبه پنجم خردادماه با حضور «مریم مجتهدزاده» و «غلام‌علی حداد عادل» اشاره کرد و افزود: همچنین در دومین جلسه به موضوع «فضای مجازی» و سومین جلسه به موضوع «روانشناسی خانواده» توسط اساتید مطرح کشوری پرداخته شد.
انتهای پیام/

captcha