موقوفات به عنوان نهادی موثر نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارد
کد خبر: 3724323
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
شهردار بیرجند:

موقوفات به عنوان نهادی موثر نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارد

گروه اجتماعی- شهردار بیرجند گفت: موقوفات به عنوان نهادی موثر و تاثیرگذار نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری در حوزه شهری است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری بیرجند، محمد علی جاوید در دیدار با مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: این تفاهم نامه به منظور همکاری بین بخشی و استفاده از ظرفیت‌های موقوفات در حوزه شهری، آبادانی شهر است.

موقوفات به عنوان نهادی موثر نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارد

وی اظهار کرد: منشور اصلی این تفاهم نامه ارتقا شاخص‌های شهری در راستای نیاز شهر بیرجند است.

شهردار بیرجند حرکت های رو به جلو اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی را ستود و گفت: شهرداری بیرجند آماده هر گونه همکاری به منظور بهره‌مندی از ظرفیت های حوزه وقف در بیرجند است.

وی تاکید کرد: ظرفیت های مطلوبی در حوزه وقف وجود دارد که می توان از آن در جهت ارتقاء شاخص های فرهنگی و اجتماعی و عمران شهری بهره گرفت.

جاوید افزود: موقوفات به عنوان نهادی موثر و تاثیر گذار نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری در حوزه شهری است.

ارتقاء شاخص‌های شهری از محورها و سیاست‌های راهبردی است

حجت الاسلام پرویز بخشی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی نیز گفت: ارتقاء شاخص‌های شهری و فراهم شدن زمینه رفاه و آسایش شهروندان از محورها و سیاست‌های راهبردی است.

بخشی پور افزود: اوقاف و امور خیریه استان آمادگی دارد به نیازهای شهروندان در همه ابعاد پاسخگویی نماید.

وی اظهار کرد: معاونت بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان آمادگی دارد تا با مشارکت شهرداری بیرجند زمینه ارتقاء شاخص‌ها را فراهم کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی تاکید کرد: اوقاف و امور خیریه آماده همکاری با شهرداری بیرجند در جهت عمران و آبادانی شهری است.

انتهای پیام

captcha