ارسال بیش از 130 اثر به دومین جشنواره شعر رمضان آذربایجان غربی
کد خبر: 3724339
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

ارسال بیش از 130 اثر به دومین جشنواره شعر رمضان آذربایجان غربی

گروه فرهنگی - سرپرست فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه از ارسال 51 اثر به جشنواره شعر رمضان خبر داد و گفت: 88 اثر نیز در بخش آزاد به این جشنواره ارسال شد که در مجموع آثار رسیده در بخش شعر رمضان و آزاد 139 اثر بوده است.

ارسال بیش از 130 اثر به دومین جشنواره شعر رمضان آذربایجان غربی

احمد اسدی سرپرست فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی بیان کرد: در دومین دوره جشنواره شعر رمضان امسال استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، خراسان رضوی، همدان، کردستان، البرز، تهران و مازندان نیز آثار خود را به جشنواره ارسال نمودند.

وی ادامه داد: شاعرانی از ارومیه، خوی، سلماس، نقده و تکاب نیز آثار خود را به جشنواره شعر رمضان ارسال کردند که در این میان 90 درصد آثار مربوط به ارومیه بود.

اسدی خاطرنشان کرد: تعداد 39 اثر در بخش اصلی جشنواره شعر رمضان به مرحله داوری نهایی راه یافتند و در بخش جنبی نیز تعداد آثار راه یافته به مرحله نهایی 40 اثر بود.

وی افزود: حد نصاب داوری آثار در جلسات هماهنگی اولیه دومین دوره جشنواره شعر رمضان تعداد 25 اثر تعیین شده بود که این امر محقق شد.

سرپرست فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه در تابستان امسال نیز در برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر برای اصحاب رسانه مشارکت خواهند داشت، تصریح کرد: این جشنواره نیز در شهریور ماه امسال برای اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: برای شش ماهه دوم امسال نیز جشنواره ای بر مبنای ادبیات داستانی را برنامه ریزی کرده ایم که امید است بتوانیم به سرانجام برسانیم.

اسدی اظهار کرد: همچنین جشنواره ای برای عکاسان خبری نیز در قالب مسابقه تدارک دیده ایم که طی یک ماه آینده فراخوان آن متشر خواهد شد تا بخشی از زحمات این قشر پرتلاش را بتوانیم ارج نهیم.

لازم به ذکر است مراسم اختتامیه دومین جشنواره شعر رمضان هفته آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha