استان مرکزی؛ الگوی مدرسه‌سازی
کد خبر: 3724350
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
آیت‌الله دری نجف‌آبادی عنوان کرد:

استان مرکزی؛ الگوی مدرسه‌سازی

گروه اجتماعی - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: استان مرکزی از ظرفیت خوبی در ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس برخوردار است و می‌تواند الگوی استان‌های دیگر باشد.

استان مرکزی؛ الگوی مدرسه‌سازی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ظهر امروز ۳۱ خرداد‌ماه با حضور در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی با بیان اینکه جشن مدرسه‌سازی تنها محدود به یک روز نیست اظهار کرد: جشن آموزش و پرورش و توسعه علمی کشور در هر روز است.
وی ادامه داد: تحولات علمی کشور،پیشرفت علمی، پیشرفت تحقیقات، تحقیقات بنیادی، کاربردی، انسانی، ملی و بین‌المللی و... همه این‌ها جزو واجب‌ترین وظیفه‌ ملی همه در سراسر عمر است.
امام جمعه اراک بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران باید با همت بلند همه برادران و خواهران همه ملت شریف و سرداران شریف این آب و خاک قله‌های بلند عزت، شرف، کمال و سربلندی را طی کند و پایگاه همه این موضوعات آموزش و پرورش، حوزه‌ها، دانشگاه‌هاو مراکز علمی است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: اساس دانشگاه‌های ما ، آموزش و پرورش هستند، پیش‌دبستانی به مراتب از دبستانی‌ها مهم‌تر است. خانواده هرکاری که انجام می‌دهد برای آینده فرزندان است و بچه‌ها هم باید به لحاظ تجهیزات، امکانات و وسایل مدرن روز از قبیل ورزشی، غیر‌ورزشی، آموزشی، کارگاهی، کارها‌ی موضعی و غیر‌موضعی و کمک‌های فرعی و چه از لحاظ استاد و معلم و امکانات کمک آموزشی از دنیا سبقت بگیرد.
وی گفت: ما شاگرد دانشگاه علوی و دانشگاه اهل‌بیت(ع) هستیم، وظیفه ما به عنوان پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) بسیار سنگین است.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: استان مرکزی از ظرفیت خوبی در ساخت، نوسازی وتجهیز مدارس برخوردار است و می‌تواند الگوی استان‌های دیگر باشد.
انتهای پیام

captcha