ساخت شش مدرسه جدید در شهرستان‌های اراک، خنداب و کمیجان
کد خبر: 3724355
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
کریمی خبر داد:

ساخت شش مدرسه جدید در شهرستان‌های اراک، خنداب و کمیجان

گروه اجتماعی - نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت شش مدرسه را از ریاست ستاد اجرای فرمان امام(ره) دستور گرفتیم و اعتبار آن در شهرستان‌های اراک، خنداب و کمیجان تامین شده است و عملیات ساخت آن انجام خواهد شد.

ساخت شش مدرسه جدید در شهرستان‌های اراک، خنداب و کمیجان

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز ۳۱ خردادماه در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی اظهار کرد: خیرین مدرسه‌‌ساز استان مرکزی، جامعه گسترده‌ای را تشکیل می‌دهند و وجود ۱۷۰۰ خیّر در استان رقم قابل توجهی است.
وی ادامه داد: مدرسه مقدس‌ترین بنایی است که از ابتدای خلقت در کنار مساجد و معابد توسط بشر ساخته شده ‌است و اگر کسی در مسجد عبادت کرده به طور قطع ثمره علم‌اندوزی در مدرسه‌ای بوده است.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در خانه ملت اظهار کرد: افرادی که در ساخت مدارس مشارکت می‌کنند به طور قطع از اجر معنوی بسیاری برخوردار خواهند بود و این جشنواره نمونه کوچکی به پاس قدردانی از اقدامات خیرین مدرسه‌ساز استان است.
کریمی گفت: کار خیر توفیق الهی است و بسیاری از افراد هستند علی‌رغم ثروت‌های بسیار، توفیق انجام کار خیر را پیدا نمی‌کنند.
وی تأکید کرد: مجمع نمایندگان استان در مجلس، همواره در تلاش است که حامی نهاد آموزش و پرورش و فرهنگیان سخت‌کوش باشد.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تلاش هستیم در ساخت مدارس اعتبارات مختلفی را جذب کنیم، بیان کرد: ساخت شش مدرسه را از ریاست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) دستور گرفتیم و اعتبار آن در شهرستان‌های اراک، خنداب و کمیجان تامین شده است و عملیات ساخت آن انجام خواهد شد.
کریمی بیان کرد: در بحث ساخت مدارس، دولت با توجه به محدودیت‌های کم، پا به پای اقیانوس ملت نمی‌تواند حرکت کند، این مردم و ملت هستند که با انجام کارهای بزرگ می‌توانند در این قسمت راهگشا باشند.
انتهای پیام

captcha