ميراث جهانی يزد فرهنگ غنی و انسان‌های شايسته آن است
کد خبر: 3724405
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸

ميراث جهانی يزد فرهنگ غنی و انسان‌های شايسته آن است

گروه اجتماعی- معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار يزد ضمن تقدير از برنامه‌ريزی‌های صورت گرفته برای تكريم و معرفی شخصيت‌های برجسته و منشاء اثر در جامعه بيان كرد: ميراث جهانی يزد فرهنگ غنی و انسان‌های شايسته آن است.

ميراث جهانی يزد فرهنگ غنی و انسان‌های شايسته آن است

به گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار صبح امروز در مراسم تجليل از پروفسور محمدحسين سلطان زاده اظهار کرد: حضور در اين برنامه و تجليل از شخصيت والاي پروفسور سلطان زاده كه از مفاخر استان يزد مي باشند و تقدير از افرادي كه اين گونه برنامه هاي ارزشمند را به منظور معرفي شخصيت هاي گرامي و اثرگذار يزدي برگزار مي كنند، داراي اهميت فراوان است.
طالبي ادامه داد: تجليل و معرفي شخصيت هاي برجسته اي كه منشا خير و اثر در سطح جامعه،استان،كشور و حتي در جهان بوده اند نشانگر تغيير و جايگزيني نگاهي نو نسبت به فرهنگ گذشته مبني بر اينكه ما مردماني فراموشكار هستيم و تجليل شايسته از چهره هاي موثر نداريم را نويد مي بخشد.
وي افزود: در حال حاضر شاهد هستيم كه نگاه گذشته جاي خود را به فرهنگ تكريم و سپاسگزاري از افرادي داده است كه با تمام مشكلات جنگيده و توانسته اند نقش پر رنگي را در جامعه ايفا كرده و افتخاري براي اين مرز و بوم باشند تا نام يزد را در كنار ديگر بزرگان به نيكي ثبت نمايند.
طالبي بيان كرد: اگر امروز يزد به عنوان ميراث جهاني در دنيا مطرح و به ثبت مي رسد، ميراث اصلي و اساسي ما فرهنگ غني و انسان هاي شايسته هستند و هر چه داريم به اين امر وابسته است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: ميراث ماندگار ما متكي به انسان هاي بزرگ و شايسته مي باشد و به همين دليل است كه بايد در جاي جاي اين استان و همه بخش ها قدردان زحمات اين عزيزان باشيم.
یادآور می شود پروفسور محمدحسين سلطان زاده با بيش از نيم قرن تجربه پزشكي كودكان و از مفاخر دبيرستان ايران شهر يزد است كه امروز در برنامه اي با عنوان «مردي برخاسته از كوير» با حضور علاقه مندان مورد تكريم و تجليل قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha