دانشگاه تراز انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3724441
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

دانشگاه تراز انقلاب اسلامی است

گروه اجتماعی- رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی، با اشاره به مسیر رشد و پویایی انقلاب اسلامی ایران از پیروزی انقلاب تا تشکیل تمدن اسلامی، گفت: دانشگاه تراز انقلاب است که باید همپای سایر حوزه‌ها تمدن ساز باشد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حسین جدیری، رئیس سازمان بسیج اساتید استان، روز گذشته در دیدار اساتید بسیجی با امام جمعه تبریز به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران، با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت دکتر چمران به عنوان روز گرامیداشت بسیج اساتید، اظهار کرد: پیشنهاد و نامگذاری این روز به نام بسیج اساتید به فرموده حضرت آقا پیشنهادی معنادار و پرمغز بود.

دانشگاه تراز انقلاب اسلامی است

وی، ادامه داد: طرد سلطه‌ جهانخواران و استکبار جهانی و ایجاد امیدواری در دنیای اسلام برای دستیابی به عدالت جهانی و همچنین بیداری توده‌های حق طلب و آزادی‌خواه از جمله آرمان‌های این انقلاب بود.

جدیری، خاطرنشان کرد: هنوز نفرت مستکبران از این انقلاب به سردی نگراییده و هر روز با روکشی رنگین و مخملی بر دست چدنی خویش طرحی نو ریخته و فتنه‌ای هوشمندانه و مرموز علیه انقلاب اسلامی به پا می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی، گفت: دشمن از جنگ سخت، نیمه سخت و نرم گرفته تا آشوب های داخلی، قومی و اجتماعی و از عملیات روانی گرفته تا جنگ اقتصادی و تحریم های گوناگون علیه ایران اسلامی حربه می‌چیند.

جدیری در ادامه تاکید کرد: رهبری و مردم ایران با چهل سال ایستادگی، مقاومت، رادمردی و خلل ناپذیری توطئه‌های آمریکا و همدستانش را نقش بر آب کرده و اثبات کرده‌اند که مردم ایران در مقابل تجاوز و زورگویی‌ها ایستادگی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی، با اشاره به مسیر رشد و پویایی انقلاب اسلامی ایران از پیروزی انقلاب تا تشکیل تمدن اسلامی، گفت: دانشگاه تراز انقلاب است که باید همپای سایر حوزه‌ها تمدن ساز باشد.

انتهای پیام

captcha