چهره خبیث آمریکا در دشمنی با ایران در برجام نمایان شد
کد خبر: 3724464
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

چهره خبیث آمریکا در دشمنی با ایران در برجام نمایان شد

گروه سیاسی - امام جمعه ارومیه گفت:چهره خبیث و دشمنی آمریکا در جریان برجام به وضوح نمایان شد و نشان دادند که با اسلام و مسلمانان دشمنی دارند.‌

درخواست کنندگان مذاکره با آمریکا، یاران شمر زمان هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به اینکه نویسندگان نامه به رهبری برای مذاکره با آمریکا یاران شمر زمان هستند، بیان کرد: این افراد که همان یاران شمر زمان هستند، با وجود نمایان شدن چهره آمریکا در برجام با چه جراتی دنبال مذاکره با آن‌ها می‌روند.

وی ادامه داد: چهره خبیث و دشمنی آمریکا در جریان برجام به وضوح نمایان شد و نشان دادند که با اسلام و مسلمانان دشمنی دارند.‌

امام جمعه ارومیه افزود: با این وجود باز هم نامه نگاری برای مذاکره مستقیم با آمریکا انجام می‌دهند، گویی عهد و پیمان آن‌ها اعتبار دارد.

وی یادآور شد: ملت چند سال بخاطر برجام سرِکار بودند و در پایان هم با کمال وقاحت و پررویی برجام را کنار گذاشتند، متاسفانه برخی هنوز دشمنی آمریکا را باور ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی خاطرنشان کرد: در مجلس ششم هم عده‌ای از نمایندگان نامه جام زهر به رهبری نوشتند و خواهان مذاکره شدند و امروز هم شاهد نامه نگاری بازماندگان و هم‌فکران همان افراد هستیم.

وی تصریح کرد: این افراد به جای اینکه خود را فدای مملکت کنند دنبال مذاکره با دشمن بزرگ اسلام هستند و این معنایی جز همراهی با شمر زمان ندارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: کار نویسندگان نامه تنها به نفع دشمن بوده و این نشان می‌دهد که آن‌ها همراهان دشمن هستند و منفعت مردم را نمی‌خواهند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این افراد سرِ عقل آمده و شعور و بصیرت کسب کنند، بیان کرد: می‌گویند بخاطر منفعت مردم این نامه را نوشته ایم، مردم بدانند که شیطان هم همانند این افراد اقدام کرد و با چهره خیرخواهی آن‌ها را فریب داد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به بیانات رهبری و تاکیدات ایشان برای انجام امورات مردم گفت: دوری از اشرافی گری و پرهیز از مصارف غیرضروری بودجه ملی، باید در راس امور مجلس باشد.

وی ادامه داد: وظیفه نمایندگان مجلس قانون‌گذاری است، حضور در مجلس ختم و کاریابی برای فرزندان برخی افراد کار این نمایندگان نیست.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تاکید کرد: این نکات ارائه شده توسط رهبری باید به صورت تابلو در ورودی مجلس نصب شود تا همه نمایندگان خود را مکلف به انجام آن بدانند.

انتهای پیام

captcha