برگزاری مراسم‌ معنوی موجب افزایش روحیه شهادت‌طلبی می‌شود
کد خبر: 3724480
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
گودرزی اظهار كرد:

برگزاری مراسم‌ معنوی موجب افزایش روحیه شهادت‌طلبی می‌شود

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی فارس اعتقاد دارد كه برگزاری مراسم‌ معنوی موجب افزایش روحیه ایثار و شهادت‌طلبی می‌شود.

برگزاری مراسم‌های معنوی موجب افزایش روحیه شهادت‌طلبی می‌شود

به گزارش ایكنا از فارس، سردار احمد علی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس روز گذشته، 31 خرداد در مراسم زیارت عاشورا كاركنان انتظامی این استان، بیان كرد: برگزاری مراسم‌های معنوی از جمله زیارت عاشورا، باعث افزایش روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در بین كاركنان می‌شود.
وی با اشاره به مأموریت‌های ناجا تأكید كرد كه سرباز ولایت بودن به عنوان مدال افتخار و یك سند ماندگار بر سینه تك تك كاركنان نیروی انتظامی می‌درخشد.
گودرزیی با بیان اینكه نیروی انتظامی با 126 مأموریت متنوع و مختلف در جامعه سر و كار دارد، افزود: هر فردی از لحظه تولد تا زمان مرگ به نوعی با موضوع امنیت سرو كار دارد و این گستردگی وظایف و حساسیت مأموریت‌های ناجا را نشان می‌دهد.
فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمنان همواره به دنبال ایجاد توطئه و دسیسه در كشورهای اسلامی و به ویژه مملكت ما هستند و تضاد اعتقادی جهان استكبار با كشورهای اسلامی باعث شده است كه توطئه‌های آن‌ها بر علیه كشورهای اسلامی افزایش پیدا كند.
گودرزی با اشاره به اینكه توطئه‌های دشمن روز به روز بیشتر و پیچیده‌تر می‌شود، گفت: مأموران نیروی انتظامی باید برای اقدامات حداقلی دشمنان، پیش‌بینی‌های حداكثری را داشته باشند تا در انجام مأموریت‌های مختلف موفق عمل كنند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان بر حفظ و ارتقای آمادگی جسمانی كاركنان انتظامی و كسب آموزش های هدفمند و لازم در راستای انجام مأموریت‌های محوله تأكید كرد.
انتهای پیام

captcha