ضرورت رعایت حق‌الناس در جامعه
کد خبر: 3724519
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

ضرورت رعایت حق‌الناس در جامعه

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه بنجار با اشاره به ضرورت رعایت حق‌الناس در جامعه، گفت: اهمیت مسئله در اینجا مشخص می‌شود که حق‌الناس حتی از شهید هم بخشیده نمی‌شود مگر با رضایت صاحب حق.

لزوم رعایت حق‌الناس در جامعه

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمود پارسا، امام جمعه بنجار، اول تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به بیان سخنانی درباره ضرورت رعایت حق‌الناس در جامعه پرداخت و گفت: اهمیت مسئله در اینجا مشخص می‌شود که حق‌الناس حتی از شهید هم بخشیده نمی‌شود مگر با رضایت صاحب حق. متأسفانه در جامعه اسلام علی‌رغم این‌همه روایات جهت رعایت حق‌الناس باز هم گروهی نسبت به آن بی‌توجه هستند.

وی ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، عنوان کرد: با توجه به فرارسیدن اوقات فراغت دانش‌آموزان، اداره ورزش و جوانان نسبت به تجهیز سالن‌ها اقدام کند و این امکانات را در اختیار جوانان قرار دهد.

امام جمعه بنجار در پایان به نظارت بیشتر به شیوه‌های مبادله سوخت و کالا در بازارچه‌های مرزی اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های نظارتی به نحوه تبادل کالا از مرز به‌طور جدی ورود و دست پلید مافیای سوخت را از پایانه مرزی قطع کنند، تا منافع آن به تمامی مردم برسد.

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha