احیای اندیشه‌های اسلامی در جامعه مهمترین رسالت سازمان تبلیغات است
کد خبر: 3724533
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

احیای اندیشه‌های اسلامی در جامعه مهمترین رسالت سازمان تبلیغات است

گروه فرهنگی - مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: یکی از مهمترین رسالت سازمان تبیلغات اسلامی احیاء و اشاعه اندیشه اسلامی است.

احیاء اندیشه های اسلامی در جامعه مهمترین رسالت سازمان تبلیغات است

حجت الاسلام علی خادمی کل تبلیغات اسلامی در گفت و گو با ایکنا ازخراسان‌شمالی با اشاره به یکم تیر ماه سال روز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهارکرد: رسالت مبلغان دینی ورود به حوزه نشر فرهنگ صحیح دینی در باورهای جامعه است.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی با ورود به فضایی مجازی ایجاد پویا نمایی و محتوای سالم و دینی توانسته مخاطبان خوبی را جذب کند.

خادمی با اشاره به منشور اصلی سازمان، خاطرنشان کرد: این سازمان در حوزه‌های نشر کلام الهی، اعزام مبلغ، برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس و پاسخگویی چهره به چهره شبهات دانش آموزی،ایجاد پایگاه‌های اوقات فراغت در ایام تابستان،ایجاد خانه های عالم و استقرار روحانی در روستا های کم برخوردار گامی موثر در نشر فرهنگ اسلامی برداشته است.

وی با اشاره به اینکه از دوم تیرماه سال جاری 40پایگاه اوقات فراغت « بوستان معرفت» در استان برپا می‌شود،افزود: 40 کاروان « دین، نشاط، زندگی » نیز به مناطق مختلف اعزام خواهند شد.

خادمی با بیان اینکه برپایی دوره‌های اوقات فراغت با محوریت مناطق آسیب پذیر، حاشیه شهر و مناطق روستایی و مساجد برگزار می‌شود، عنوان کرد: 37 مبلغ نیز از قم به منظور انجام امور تبلیغی به استان اعزام می‌شوند.

captcha