سازمان تبلیغات اسلامی در راه دین‌باوری و خودباوری جوانان تلاش کند
کد خبر: 3724552
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

سازمان تبلیغات اسلامی در راه دین‌باوری و خودباوری جوانان تلاش کند

گروه فرهنگی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج به مناسبت یکم تیرماه سالروز ﺗﺄسیس این سازمان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی، وظیفه‌ای بس عظیم دارد که با برنامه‌هایی دقیق، نیاز‌های نسل جوان و تمامی اقشار جامعه را شناسایی کرده و در راه دین باوری و خودباوری آنان، تلاش کند.

تبلیغ همواره با دین ارتباطی تنگاتنگ دارد

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، به مناسبت یکم تیرماه سالروز ﺗﺄسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) ضمن تبریک این روز، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در اول تیرماه ۱۳۶۰، نهادی منسجم، مستقل و وابسته به ولایت فقیه، تحت عنوان نهاد شورای عالی تبلیغات اسلامی به منظور پرداختن به امر تبلیغات به وجود آمد.
وی افزود: این نهاد انقلابی، برای تبلیغات دینی مردمی، سازمان دهی و هدایت نیروهای مؤمن و تشکل‌های مردمی، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام، مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به‌ویژه جوانان، از متن انقلاب متولد شد و در گذرگاه های حساس و خطیر که دشمنان اسلام در حذف انقلاب و فرهنگ اسلام ناب محمدی می‌کوشیدند، وارد میدان شد و رشد کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، وظیفه ای بس عظیم دارد که با برنامه‌هایی دقیق، نیازهای نسل جوان و تمامی اقشار جامعه را شناسایی کرده و در راه دین باوری و خودباوری آنان، تلاش کند.
وی یادآور شد: در سیره مقدس رسول اکرم (ص) رساندن پیام حق، نیاز به هدایت کننده‌ای بیدار، هوشیار و عالم دارد و سازمان تبلیغات اسلامی، با درک این مهم با تربیت و آموزش سفیران هدایت و فرستادن آنان در تمام نقاط ایران و حتی خارج از کشور،اسلام ناب را در سراسر جهان می‌گستراند.
انتهای پیام

captcha