برنامه‌های تابستانه کانون جلسات قرآنی مساجد دزفول
کد خبر: 3724585
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

برنامه‌های تابستانه کانون جلسات قرآنی مساجد دزفول

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ. برگزاری مسابقات قرآن، دوره توانمندسازی مربیان جلسات قرآن و برگزاری اردوی ۱۰۰۰ نفره مشهد از جمله برنامه‌های تابستانه کانون جلسات قرآنی مساجد دزفول است.

محمد اسماعیلی دبیر کانون جلسات قرآنی مساجد دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره برنامه‌های تابستانه این کانون اظهار کرد: کمیته قرآنی کانون در روزهای پایانی خردادماه هفدهمین دوره مسابقات قرآن کانون جلسات را برگزار کرد که آزمون رشته‌های ترتیل، تحقیق و اذان برگزار شد و مسابقه دو رشته تفسیر و نهج البلاغه تیرماه برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: کمیته آموزش و پژوهش کانون جلسات قرآن، برای ایام تابستان دو دوره ویژه مسئولان جلسات قرآن در نظر گرفته است؛ یکی از این دوره‌ها با عنوان «ره بر» از 10 تا 17 تیرماه در اهواز برگزار می‌شود که کاری مشترک با صالحین سپاه است.

اسماعیلی افزود: دوره دیگر، تربیت مربی و توانمندسازی مسئولان جلسات قرآن است که از 12 تا 29 تیرماه در اردوگاه شهید محلاتی تهران برگزار خواهد شد.

دبیر کانون جلسات قرآنی مساجد دزفول اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های کانون جلسات در بخش کمیته اردویی، برگزاری اردوی 1000 نفره مشهد است. این اردو که ویژه اعضای جلسات قرآن است در بازه زمانی 1 تا 30 مردادماه در قالب 6 کاروان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha