۱۴۰۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
کد خبر: 3724587
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
خسروی:

۱۴۰۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی ـ مدیر حج و زیارت لرستان با تاکید بر این‌که زائران ارز را از کشور برای خرید سوغات خارج نکنند، گفت: ۱۴۰۰ لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند که یازدهم مردادماه امسال، اعزام این زائران آغاز می‌شود.

1400 زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند/11 مرداد؛ آغاز اعزام

محمد خسروی، مدیر حج و زیارت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از اعزام 1400 زائر لرستانی به سفر معنوی حج تمتع خبرداد و گفت: یازدهم مردادماه امسال، اولین کاروان زائران لرستانی به سفر حج تمتع اعزام می‌شوند که در این راستا جلساتی را به‌منظور آمادگی زائرن مهیا و آموزش‌های لازم و تخصصی به آن‎ها داده شده است.
وی افزود: علاوه‌بر این برای یاوران حجاج نیز که از سطح اطلاعات بیشتری برخوردار هستند، دوره‌های آموزشی برگزار شده است تا حجاج بتوانند بهره بیشتری از این سفر معنوی ببرند.
خسروی اضافه کرد: تاکید ما در این دوره‌های آموزشی بر روی این مساله بوده که با توجه به نام‌گذاری شعار سال به «حمایت از کالای ایرانی» زائران سعی کنند ارز را از کشور برای خرید سوغات خارج نکنند و سوغات خود را از کالاهای ایرانی تامین کنند که در این راستا سازمان حج و زیارت با فروشگاه‌های اینترنتی هماهنگی‌های لازم را به‌عمل آوره که سوغات مورد نیاز زائران را تهیه کنند.

انتهای پیام

captcha