تشویق ۴۰ سرباز وظیفه زندان همدان به حفظ قرآن کریم
کد خبر: 3724616
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

تشویق ۴۰ سرباز وظیفه زندان همدان به حفظ قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر کل زندان‌های همدان بیان کرد: درسه ماه گذشته ۴۰ نفر از سربازان زندان به واسطه مشارکت فعال در نماز جماعت، حفظ آیت الکرسی، حفظ قرآن و مشارکت در برنامه‌های قرآنی زندان مورد تشویق قرار گرفته اند.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های همدان، حسن محمد یاری مدیر کل زندان های همدان به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: یکم تا هفتم تیر هر سال به مناسبت شهادت معمار دستگاه قضایی شهید مظلوم دکتر آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است که در این هفته برنامه ریزی های متنوعی در اداره کل زندان های همدان انجام شده است.
وی در ادامه بر لزوم همکاری زندان های تابعه استان برای گرامیداشت هر چه با شکوهتر هفته قوه قضائیه در زندان‌های استان همدان تاکید کرد.
محمدیاری با اشاره به اهم برنامه های زندان های استان در این هفته خاطر نشان کرد: مراسم غبار روبی از گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا، شرکت کارکنان و سربازان وظیفه در نماز عبادی سیاسی جمعه، مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر ماه در مسجد مهدیه، دیدار عمومی روسای زندان‌ها با مردم و مراجعین از برنامه‌های اجرایی اداره کل زندان‌های همدان در هفته قوه قضائیه عنوان کرد.
وی همچنین تسهیل در اعطای ملاقات حضوری به مددجویان واجد شرایط، بازدید قضات از زندان های استان، تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثار گران و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی ویژه کارکنان، سربازان وظیفه و مددجویان را از دیگر برنامه های اداره کل در هفته قوه قضائیه برشمرد .
وی توجه به نیازهای فرهنگی تربیتی سربازان را یکی ازاولویت های اداره فرهنگی زندان دانست و بیان کرد: درسه ماه گذشته 40 نفرازسربازان زندان به واسطه مشارکت فعال درنمازجماعت، حفظ آیت الکرسی، حفظ قرآن ومشارکت دربرنامه های قرآنی زندان به درخواست اداره فرهنگی و با همکاری یگان حفاظت زندان موردتشویق قرارگرفته اند.
محمدیاری گفت: درهمین راستا درسال گذشته 140نفرازسربازان وظیفه موفق به حفظ آیت الکرسی شده وموردتشویق قرارگرفتند.
انتهای پیام

captcha