استقبال خانه‌های قرآن از اجرای طرح‌های فراغت تابستانه
کد خبر: 3724624
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
در رباط کریم صورت می‌گیرد؛

استقبال خانه‌های قرآن از اجرای طرح‌های فراغت تابستانه

کانون خبرنگاران نبأ ــ دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم از اجرای طرح اوقات فراغت در پایگاه‌های تابستانی این شهرستان به‌ویژه مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

استقبال خانه‌های قرآن از اجرای طرح‌های فراغت تابستانه

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ منوچهر جلیلی،‌ دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت در پایگاه‌های تابستانی این شهرستان، گفت: با عنایت به فصل تابستان و ایام تعطیلات دانش‌آموزان و لزوم غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، برنامه‌های متنوعی از ۱۰ تیر ماه جاری در حوزه‌های قرآنی، فرهنگی، دینی، تفریحی و زیارتی در پایگاه‌های تابستانی برگزار می‌شود.
وی، بیان کرد: از جمله برنامه‌هایی که توسط پایگاه‌های تابستانی برگزار می‌شود، کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، مفاهیم، حفظ، اصول عقاید، بیان احکام، گفتمان‌های دینی، آموزش کامپیوتر، زبان و برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی است.
جلیلی، با بیان این‌که 20 پایگاه تابستانی در این طرح فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: ایجاد زمینه مناسب در جذب اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان، تلاش و اهتمام ویژه در کاهش آسیب‌های اجتماعی و بصیرت‌افزایی و پاسخ به سؤالات و نیازهای آحاد جامعه از اهداف برگزاری این طرح تابستانی است.
دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت، افزود: این طرح تابستانی در مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی مساجد و هیئات دانش‌آموزی تشکیل می‌شود.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha