استفاده از ظرفیت‌های خراسان جنوبی در راستای رفع محرومیت
کد خبر: 3724653
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
امیرحسنخانی تأکید کرد:

استفاده از ظرفیت‌های خراسان جنوبی در راستای رفع محرومیت

گروه اجتماعی - نماینده مردم شهرستان‌های سرایان، بشرویه، طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خراسان جنوبی از مدیریت غیر کارشناسی رنج می‌برد، گفت: باید از ظرفیت‌های استان در راستای رفع محرومیت استفاده کنیم.

خراسان جنوبی از مدیریت غیر کارشناسی رنج می‌برد

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، محمدرضا امیرحسنخانی، امروز، دوم تیر ماه در شورای اداری استان، اظهار کرد: بحث جذب نشدن اعتبارات دستگاه‌ها باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه استان‌هایی که بیشتر در تهران حضور دارند اعتبارات بیشتری می‌توانند جذب کنند، افزود: مدیران استان نیز لازم است به طور جدی پیگیر باشند و نمایندگان آماده هستند همراه مدیران در این راستا تلاش کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های سرایان، بشرویه، طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تغییرات پی در پی فرمانداران در استان، تصریح کرد: در بحث مدیریت استان با مشکل مواجه هستیم.

امیرحسنخانی با گلایه از نظرات غیر کارشناسی، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های استان در راستای رفع محرومیت استفاده کنیم.

وی با اشاره به بحث انتقال آب از عمان به سیستان و بلوچستان، گفت: بودجه و اعتبار این طرح در مجلس مطرح خواهد شد و مطرح شدن آن در مجلس توجهات را به خراسان جنوبی بیشتر خواهد کرد چرا که مساله اصلی، بحران آب است.

نظر افضلی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به حضور کمیسیون کشاورزی در استان در سال جاری، اظهار کرد: در این سفر درخواست‌های مردمی را دریافت و برای آن اقدام می‌کنیم.

وی با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی، یادآور شد: در بخش وام کشاورزی لازم است به اهداف مورد نظر برسیم و پیگیر حل مشکلات در این حوزه هستیم.

انتهای پیام

captcha