برگزاری مسابقه «حفظ موضوعی قرآن» در مؤسسه امام رضا(ع)
کد خبر: 3724687
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

برگزاری مسابقه «حفظ موضوعی قرآن» در مؤسسه امام رضا(ع)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام رضا(ع) شهر تیمورلو، مسابقه حفظ قرآن کریم را برگزار می‌کند.

ناهید بخشعلی، مدیر مؤسسه امام رضا(ع) شهر تیمورلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: مؤسسه امام رضا(ع) شهرستان تیمورلو از توابع آذرشهر استان آذربایجان شرقی که از سال 1393 با کسب مجوز از اداره تبلیغات اسلامی استان کار خود را آغاز کرد مجموعه فعالیت‌های بسیاری در عرصه‌های قرآنی و فرهنگی اجرا کرده است.
وی ادامه داد: در این راستا، مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) به منظور آشنایی و انس هرچه بیشتر نوجوانان و قرآن‌آموزان با آیات موضوعی قرآن کریم، اقدام به برگزاری مسابقه حفظ موضوعی قرآن کریم کرده است.

برگزاری مسابقه حفظ موضوعی قرآن در مؤسسه امام رضا(ع)
مدیر مؤسسه امام رضا(ع) به جزئیات برگزاری این مسابقه اشاره کرد و گفت: این مسابقه طوری طراحی شده است که علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه، در طول سال مجموعه‌ای از آیات موضوعی را حفظ کرده و در انتها به افرادی که بیشترین آیات قرآن کریم را حفظ کرده‌اند، جوایزی اهدا می‌شود.
بخشعلی تصریح کرد: این مؤسسه برای ترم تابستان دوره‌هایی مانند روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، مفاهیم، تواشیح، حفظ قرآن، کلاس‌های هنری و جلسات تقویتی و غیره را برگزار می‌کند که در حال حاضر علاقه‌مندان می‌توانند برای نام نویسی به مکان مؤسسه به نشانی شهرتیمورلو، میدان انقلاب اول، خیابان شهید طالب زاده، طبقه فوقانی دفتر فنی و مهندسی مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha