طرح «زندگی به رنگ خدا» در قزوین اجرا می‌شود
کد خبر: 3724707
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
همزمان با سراسر کشور؛

طرح «زندگی به رنگ خدا» در قزوین اجرا می‌شود

گروه فرهنگی - طرح «زندگی به رنگ خدا» در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با هدف آموزش مهارت‌های زندگی در سه گرایش مهارت‌های زندگی با رویکرد مهارت‌های فردی، مهارت‌های زندگی با رویکرد ازدواج و خانواده و مهارت‌های زندگی با رویکرد فرزندپروری برگزار می‌شود.

 طرح «زندگی به رنگ خدا» در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمصطفی مجیدی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بزرگ‌ترین خطر امروز جامعه را گسترش آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌ها دانست و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز مقام معظم رهبری‌ رفع آسیب‌های اجتماعی و آموزش سبک زندگی اسلامی در کشور است.
وی افزود: بر همین اساس طرح «زندگی به رنگ خدا» در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با هدف آموزش مهارت‌های زندگی در سه گرایش مهارت‌های زندگی با رویکرد مهارتهای فردی، مهارتهای زندگی با رویکرد ازدواج و خانواده و مهارت‌های زندگی با رویکرد فرزندپروری برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به اینکه در استان قزوین ۱۸ خانم و ۱۸ آقا در هر گرایش ثبت‌نام و در آزمون مربوط به آن گرایش شرکت می‌کنند، تصریح کرد: آزمون ورودی مربیان طرح از ساعت ۹ صبح ۱ تیرماه به‌صورت همزمان با سراسر کشور در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) استان قزوین برگزار می‌شود که از این تعداد ۶ خانم و ۶ آقا که بالاترین نمره را کسب کرده اند به دوره آموزشی کشوری راه پیدا می کنند.
حجت‌الاسلام مجیدی درباره منابع این آزمون گفت: در گرایش مهارتهای زندگی با رویکرد مهارتهای فردی، کتاب «مهارتهای سازگاری» نوشته محمد حسین‌زاده، در گرایش مهارتهای زندگی با رویکرد ازدواج و خانواده، کتاب «اخلاق در خانواده» نوشته جمعی از نویسندگان و در گرایش مهارتهای زندگی با رویکرد تربیت فرزندپروری، کتاب «اصول تربیت» به قلم علی اصغر احمدی به‌عنوان منابع آزمون انتخاب شده‌اند؛ کتابچه شاخص‌ها و ضرورت‌های تبیین سبک زندگی اسلامی از منظر مقام معظم رهبری نیز به‌عنوان منبع مشترک برای هر سه گرایش در اختیار مربیان قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: پس از قبولی شرکت‌کنندگان در این آزمون، دوره‌های آموزشی مربیان در تاریخ پانزدهم تیرماه در ۶ دوره یک‌هفته‌ای در استان قم برگزار می‌شود.
گفتنی است سال گذشته ۴ استاد از استان قزوین در این دوره آموزشی شرکت و بعداز برگزاری آزمون موفق به کسب مدرک تخصصی مربوطه شده اند.

انتهای پیام

captcha