تحکیم عدالت رکن اصلی یک جامعه توحیدی است
کد خبر: 3724728
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

تحکیم عدالت رکن اصلی یک جامعه توحیدی است

گروه اجتماعی- رئیس دادگستری استان البرز با تاکید بر استقرار عدالت در جامعه گفت: شهدا باهدف ایجاد یک جامعه توحیدی که عدالت و ظلم‌ستیزی در آن گسترده باشد، با ایثارگری از جان خود گذشتند.

تحکیم عدالت رکن اصلی یک جامعه توحیدی است

به گزارش ایکنا از البرز، احمد فاضلیان دوم تیرماه در حاشیه غبارروبی امامزاده محمد(ع) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: هرساله به مناسبت هفته قوه قضایی برای تجدید بیعت با امامان معصوم(ع) و شهیدان گران‌قدر این مرزوبوم در این مکان مقدس به‌منظور غبارروبی حضور پیدا می‌کنیم.
وی با یادآوری اینکه در طول دوران انقلاب به ویژه سال‌های دفاع مقدس مردان و زنان این مرز و بوم با فداکاری، استقامت و پایداری در برابر تمامی تهدیدات و هجمه‌های دشمنان نظام ایستادگی کردند تا آرمان‌ها و اهداف انقلاب به ثمر رسیده و ارزش‌های ناب اسلامی در این کشور محقق شود، افزود: جانفشانی‌های شهدا و از خودگذشتگی جانبازان و فداکاری ایثارگران باید به نسل حاضر و نسل‌های آینده انتقال داده شود.
این مسئول تاکید کرد: شهدا باهدف ایجاد یک جامعه توحیدی که عدالت و ظلم‌ستیزی در آن گسترده باشد، با ایثارگری از جان خود گذشتند لذا ما به خون شهدا مدیون هستیم و خود را در راستای رسیدن به اهداف آنان موظف می‌دانیم.
رئیس دادگستری استان البرز بابیان اینکه متاسفانه امروز برخی از مسئولان از آرمان‌ها و اهداف شهدا فاصله گرفته‌اند، گفت: باید با اصلاح و تجدیدنظر در رفتار خود به مسیر انقلاب و شهدا بازگردیم.
فاضلیان در پایان با اشاره به اینکه دشمن با بهره‌گیری از قدرت رسانه افکار عمومی را نشانه گرفته است، تصریح کرد: باید باکم کردن فاصله خود با مردم و بهره‌گیری از قدرت رسانه‌های داخلی با این اقدام دشمن مقابله کنیم تا اطلاع‌رسانی صحیح به مردم صورت گیرد.
انتهای پیام./

captcha