برپایی كارگاه‌های آموزشی ویژه منتخبان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف فارس
کد خبر: 3724740
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
جلالی به ایكنا خبر داد:

برپایی كارگاه‌های آموزشی ویژه منتخبان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری كارگاه‌های آموزشی ویژه منتخبان مرحله شهرستانی چهل و یكمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این استان خبر داد.

برپایی كارگاه‌های آموزشی ویژه منتخبان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن و قاريان و حافظان برتر در فارس

سید امیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری كارگاه‌های آموزشی ویژه منتخبان مرحله شهرستانی چهل و یكمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این استان خبر داد و گفت: این كارگاه‌های آموزشی ویژه تمام منتخبان شهرستان‌ها در نقاط مختلف فارس برگزار می‌شود.
وی با بیان اینكه این كارگاه‌ها در دو بخش صوت و لحن و تجوید برگزار خواهند شد، گفت: در شیراز، ابتدا 4 كارگاه آموزشی ویژه بانوان منتخب مرحله شهرستانی و همچنین قاریان و حافظان ممتاز استان فارس برگزار خواهد شد.

تشریح زمان‌های برگزاری این كارگاه‌ها در شیراز
جلالی زمان برگزاری نخستین كارگاه را فردا، سوم تیرماه جاری اعلام كرد و افزود: كارگاه دوم در تاریخ چهارشنبه، 6 تیرماه، كارگاه سوم در تاریخ یكشنبه، 10 تیرماه و كارگاه چهارم چهارشنبه، 13 تیرماه برگزار خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد:‌ نخستین كارگاه با حضور 90 نفر فردا از ساعت 17 تا 19 در سالن عترت اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار می‌شود.
وی با بیان اینكه از این 4 كارگاه آموزشی 2 كارگاه برای صوت و لحن و 2 كارگاه برای تجوید برگزار خواهد شد، گفت: در این كارگاه آموزشی وحیده گنبدی، داور مسابقات كشوری قرآنی به تدریس می‌پردازد.

21 و 22 تیرماه؛ زمان برگزاری مسابقات مرحله استانی
جلالی با یادآوری اینكه این كارگاه ویژه منتخبان شیراز و حومه آن است، گفت: به طور كلی این كارگاه‌های آموزشی تا قبل از برگزاری مرحله استانی كه در تاریخ 21 و 22 تیرماه برگزار خواهد شد، ویژه خانم‌ها و آقایان برگزار خواهند شد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در پایان گفت: زمان برگزاری كارگاه‌های آموزشی آقایان نیز متعاقباً‌ طی روزهای آتی اعلام می‌شود.
انتهای پیام

captcha