برنامه جامع مشترک صدا و سیما و سازمان تبلیغات فارس کلید خورد
کد خبر: 3724771
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

برنامه جامع مشترک صدا و سیما و سازمان تبلیغات فارس کلید خورد

گروه اجتماعی ـ نشست صمیمی رؤسای صدا و سیما و اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس منجر به تدوین تفاهم‌نامه‌ای شد که بر اساس آن هم‌افزایی، تعامل بیش از پیش و استفاده از ظرفیت‌های این دو اداره‌کل در دستور کار قرار گرفت.

برنامه جامع مشترک صدا و سیما و سازمان تبلیغات فارس کلید خورد

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، نشست نشست صمیمی رؤسای صدا و سیما و اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس در محل مركز صدا و سیمای فارس برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس که برای اهدای رسمی مجوز هیئت مذهبی ریحانةالنبی صدا و سیما فارس در این مرکز حضور پیدا کرده بود، گفت: صدا و سیمای فارس در عمق بخشیدن به مفاهیم دینی و ارزشی موفق عمل کرده است.
وی افزود: تعامل بیش از بیش این سازمان با رسانه ملی تأثیرگذاری پیام‌های تولید شده در حوزه‌های مورد توافق، موجب ماندگاری و اثرگذاری فعالیت‌های مشترک می‌شود.
مهرابی با اشاره به اعطای مجوز هیئت مذهبی برای فعالیت‌های درون سازمانی صدا و سیما اظهار امیدواری کرد: این فعالیت مشترک سبب ارائه الگوی عملی در چگونگی فعالیت‌های دینی در قالب هیئت مذهبی شود.
سیدتقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای فارس نیز در این دیدار با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و توطئه همه جانبه دشمنان ملت ایران برای مقابله با حرکت رو به رشد نظام اسلامی گفت: اتحاد و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف در خدمات‌رسانی به مردم نسخه کارآمدی برای خنثی کردن نقشه آمریکا و ایادی آن است.
وی، فعالیت‌های صدا و سیما در استان پهناور فارس را گسترده توصیف کرد و با اعلام اینکه، مرکز گریزی و روی آوری به شهرستان‌های استان در دستور کار این مرکز است و شتاب بیشتری به‌خود گرفته است، افزود: با توافق صورت گرفته صدا و سیما و سازمان تبلیغات این دو نهاد فرهنگی و انقلابی در شهرستان‌ها با بسیج امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی سطح تعاملات و فعالیت‌های خود را گسترش خواهد داد.
استفاده از کارشناسان مذهبی سازمان تبلیغات در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، اقدامات مشترک در فضای مجازی، برنامه‌ریزی برای فعالیت جدید در راستای تبیین جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع)، انعکاس فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های استان و فراهم کردن بستر لازم برای پربار کردن اوقات فراغت از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه بحث و بررسی شد.
انتهای پیام

captcha