برگزاری نخستین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ایران در ارمنستان
کد خبر: 3724772
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷

برگزاری نخستین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ایران در ارمنستان

گروه فناوری اطلاعات ــ نخستین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ایران در ارمنستان با حضور ۲۷ شرکت فعال فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در محل مجتمع نمایشگاهی ارمنستان شروع به کار کرد.

برگزاری نخستین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ایران در ارمنستان

‌به گزارش ایکنا؛ نخستین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ایران در ارمنستان با حضور معاون فرهنگ سازی و توسعه کسب و کارهای مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، رایزن‌های بازرگانی و تجاری وزارت امور خارجه و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

بنابراین گزارش درنخستین روز برگزاری نمایشگاه، برخی از مدیران فناوری اطلاعات و رسانه‌های نوین جمهوری ارمنستان با بازدید از این نمایشگاه تفاهم نامه‌هایی را برای همکاری با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه منعقد کردند.

همچنین مدیران شبکه ‌ تلویزیونی یک جمهوری ارمنستان ضمن دیدار با محمد صادق افراسیابی، معاون فرهنگ‌سازی و توسعه ‌کسب و کارهای مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال برای معرفی و تبلیغات رایگان نرم‌افزارهای حوزه‌ گردشگری ایران اعلام آمادگی کردند.

لازم به ذکر است نخستین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ایران در ارمنستان توسط شرکت پیام‌نمای ایرانیان از شرکت‌های دارای مجوز نشر دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سفارت ارمنستان در ایران برگزار شد.

این نمایشگاه تا تاریخ ۳ تیر ماه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۹ در محل مجتمع نمایشگاهی ارمنستان برپا است.

انتهای پیام

captcha