کنفرانس علمی علت، تشخیص و درمان بیماری آدنومیوز برگزار می شود
کد خبر: 3724774
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
از سوی پژوهشگاه ابن سینای جهاد دانشگاهی؛

کنفرانس علمی علت، تشخیص و درمان بیماری آدنومیوز برگزار می شود

گروه سلامت ــ کنفرانس علمی علت، تشخیص و درمان بیماری آدنومیوز از سوی پژوهشگاه ابن سینا جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

کنفرانس علمی علت، تشخیص و درمان بیماری آدنومیوز برگزار می شود
به گزارش ایکنا، کنفرانس علمی علت، تشخیص و درمان آندومیوز از سوی پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاددانشگاهی_ابن سینا برگزار می‌شود.
آدنومیوز یک بیماری شایع و خوش خیم رحم با وجود نابجای بافت غددی مخاط رحم در بین عضلات رحمی است که در حدود ۲۰ % موارد، بانوان جوان‌تر از ۴۰ سال را گرفتار می‌کند و ۸۰ درصد مبتلایان نیز زنان ۴۰ تا ۵۰ ساله هستند.
سمینار علت و تشخیص و درمان بیماری آدنومیوز با حضور متخصصان زنان و نازایی، لاپاروسکوپی و رادیولوژیست به شکلی جامع به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث متعدد شامل هیپوتز و اپیدمیولوژی آدنومیوز، راه‌های تشخیصی مختلف، ارتباط آدنومیوز با نازایی و سقط، همراهی ان با آندومتریوز و عوارض حین بارداری و همچنین درمان‌های دارویی و جراحی آن پرداخته می‌شود.
پزشکان عمومی، متخصصان زنان و زایمان و مامایی گروه‌های هدف این سمینار علمی هستند که از امتیاز آموزش مداوم جامعه پزشکی نیز برخوردار هستند.
این کنفرانس علمی روز پنجشنبه ۷ تیرماه، ساعت ۸:۳۰ صبح در سالن اجتماعات مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا واقع در خیابان شریعتی، نبش خیابان یخچال برگزار می‌شود، علاقمندان جهت شرکت در کنفرانس فوق می‌توانند جهت ثبت نام، کسب اطلاعات بیشتر و یا هماهنگی رزرو ثبت نام با شماره ۲۳۵۱۹ داخلی ۶۰۷، واحد آموزش تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام
captcha