بخش عمده‌ای از توفیقات دستگاه قضائی، حاصل كار پلیس است
کد خبر: 3724786
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
القاصی‌مهر:

بخش عمده‌ای از توفیقات دستگاه قضائی، حاصل كار پلیس است

گروه اجتماعی ـ رئیس كل دادگستری استان با بیان اینكه نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه است، گفت: بخش عمده‌ای از توفیقات دستگاه قضائی، حاصل كار پلیس است.

بخش عمده‌ای از توفیقات دستگاه قضائی، حاصل كار پلیس است

به گزارش ایكنا از فارس، علی القاصی‌مهر، رئیس كل دادگستری فارس امروز، 2 تیرماه در نشست مشترك مسئولان انتظامی و قضائی استان، بیان كرد: اگر امروز آرامش و امنیتی در سطح استان فارس حاكم و توقیفاتی در این خصوص كسب شده است، بخش عظیم و عمده آن در گرو عملكرد مجموعه پلیس و به ویژه تدابیر ارزشمند، مسئولانه و دلسوزانه فرماندهی انتظامی استان است.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، افزود: اگر در طول این هفته اقدامات و عملكرد دستگاه قضائی اطلاع‌رسانی می‌شود، بخش گسترده‌ای از آن با تحقیقات و دستگیری‌های پلیس در كلیه جرائم به عنوان ضابطان قوه قضائیه میسر می‌شود.
رئیس كل دادگستری استان فارس تأكید كرد: صدور حكم عادلانه و احقاق حق كه توسط قضات دادگستری صورت می‌گیرد، محصول كار مشترك دستگاه قضائی و پلیس است.
القاصی‌مهر گفت: اگر قاضی تلاش می‌كند تا حكم عادلانه‌ای صادر كند، این امر بدون تلاش و همكاری صادقانه پلیس محقق نمی‌شود و از طرفی اگر پلیس همه تلاش خود را برای دستگیری مجرمان انجام دهد ولی دستگاه قضائی مسئولانه این موضوع را پشتیبانی نكند، كار به جایی نخواهید رسید.
وی، برون داد و خروجی دستگاه قضائی را محصول مشترك پلیس و این نهاد عنوان كرد و افزود: نیروی انتظامی نقش بسیار مؤثری در عمكرد دستگاه قضائی دارد.
رئیس كل دادگستری استان فارس بیان كرد: خوشبختانه در سطح استان فارس تعامل، هماهنگی و هم افزایی بسیار خوبی بین دو دستگاه قضائی و پلیس وجود دارد.
انتهای پیام

captcha