پیاده کردن مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی
کد خبر: 3724810
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
خدابخش تاکید کرد:

پیاده کردن مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی

گروه فعالیت‌های قرآنی- استاندار آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر اهمیت پیاده کردن مفاهیم قرآنی در زندگی، ادامه داد: باید همگی دست به دست هم دهیم تا مفاهیم قرآنی را در زندگی فردی و اجتماعی و همچنین در فعالیت‌های سیاسی خود پیاده کنیم.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی، عصر روز شنبه دوم تیرماه در دومین جلسه شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان، سابقه آذربایجان‌شرقی در فعالیت‌های قرآنی را یادآور شد و گفت: باید فعالیت‌های قرآنی سازمان‌ها و ادارات برون سپاری شده و اعتبارات این حوزه به مؤسسات مردم نهاد سپرده شود.

پیاده کردن مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی

وی با اشاره به اینکه قرائت و حفظ باید مقدمه‌ای برای عمل به قرآن باشد تصریح کرد: باید در بازار، امورات مختلف زندگی و کسب و کار و... بتوانیم به آیات قرآن عمل کنیم و در این صورت است که جامعه‌ای سالم و الهی خواهیم داشت.

خدابخش، با تاکید بر اهمیت پیاده کردن مفاهیم قرآنی در زندگی، ادامه داد: باید همگی دست به دست هم دهیم تا مفاهیم قرآنی را در زندگی فردی و اجتماعی و همچنین در فعالیت‌های سیاسی خود پیاده کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های قرآنی در قالب هیات های مردمی انجام می شد، افزود: دستگاه‌های متولی باید با برون سپاری اعتبارهای خود از توان سازمان های مردم نهاد در ترویج فعالیت های قرآنی بهره گیرند.

انتهای پیام

captcha