بازدید دبیر شورای فرهنگ عمومی از مؤسسه مهد قرآن آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3724813
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲

بازدید دبیر شورای فرهنگ عمومی از مؤسسه مهد قرآن آذربایجان‌شرقی

گروه فعالیت‌های قرآنی- «سیدمحمدرضاموالی زاده» دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با حضور در مهد قرآن آذربایجان شرقی از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مؤسسه قرار گرفت.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، «سیدمحمدرضاموالی‌زاده» دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، بعداز ظهر امروز دوم تیرماه با حضور در مهد قرآن آذربایجان‌شرقی از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مؤسسه قرار گرفت.

بازدید دبیر شورای فرهنگ عمومی از مؤسسه مهد قرآن آذربایجان‌شرقی

سیدمحمدرضا موالی‌زاده، دبیر شورای فرهنگ عمومی، در این بازدید، با اشاره به اینکه ما همه چیز را از قرآن داریم و به برکت قرآن توانسته‌ایم در زندگی فردی و اجتماعی روند رو به رشدی را داشته باشیم، خاطرنشان کرد: موفقیت در زندگی بستگی به اتکای انسان به خداوند و تبعیت از دستورات الهی دارد و بی شک هر کسی که از قرآن فاصله بگیرد، دچار سردرگمی و یأس خواهد شد چرا که راه درست زندگی کردن را فقط خداوند می داند و این راه که در قرآن به صراط مستقیم نام برده شده، راه روشنی است که بواسطه قرآن کریم بر قلب پیامبراعظم(ص) وحی شده است.

وی تصریح کرد: هر چه قدر در مسیر قرآن قرار بگیریم مطمئنا به سعادت دنیا و آخرت نزدیک خواهیم شد.

موالی‌زاده،‌ خدمت در عرصه‌ی قرآن را بسیار مهم و ارزشمند برشمرد و گفت: آشنا کردن دل‌ها با روح قرآن بالاترین خدمت به جامعه‌ بشری است و اینکه مهد قرآن آذربایجان‌شرقی توانسته با اهتمام ویژه،‌ اساس تربیت خود را بر تربیت قرآنی نونهالان متمرکز بکند جای تقدیر دارد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، جامع‌الاطراف بودن و توجه همزمان به تدبر،‌ مفاهیم و حفظ قرآن را از ویژگی‌های شایسته‌ِ تقدیر مهد قرآن استان عنوان کرد.

رحیم وظیفه شعاع، مدیر مهدقرآن و عترت آذربایجان شرقی، نیز در این بازدید گزارشی از فعالیت‌های این موسسه ارائه کرد.

انتهای پیام

captcha